ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 8 July 2008

sujud mintak ampun

wah akak telah di sangsang oleh blogger yang lain kerana tersalah petola ngan peria..ampun mak ayam..anak ayam sujud thailand mintak ampun...ala salah sikit je..x baik uolls....

semalam akak M.C..akak demam..so duk umah je..sian akak..so sambil rehat2 kat umah akak sempat buat sesuatu untuk tatapan uolls..tajuk dia rambut besar..saksikanlah...


amacam kak cam meletop tak...

ade rupe model tak?

prop yang digunakan adalah kipas angin besar, dinding pink dan adobe photoshop...hahahahah

uoll nak tau cam ner gambar yang asal ini lah dia.....


10 comments:

Umi Mia said...

wah...bukan main indah lagi gambar...cahaya keimanan jelas terpancar...vogue devas kebom...(mcm byk photoshop jer tu...)..kuikuikui...

:: AYU AYUMiE :: said...

kelasss nyah! kalu erra fazira tgk makan ati dia...hehehe rerajin la update nyah...buleh mak hiburkan ati baca blog u nie...;)

Nur Adreanna Natasya said...

waaaaaaaaaaaaaaa................ mak nak jugala..... bergambar depan kipas. jangan wig terbang sudahh

ita.itu said...

wah cun gebu skin ko kak..jeles aku tau

Anonymous said...

kak bed
mak tgok rambut kak cam dah mcm awan hitam tunggu masa puting beliung jerrr..... wakakakaka

IBU KUMBANG said...

Wah.. ada kelas la rambut akak ni..
Tolong la jangan biarkan blog akak ni bersawang..

Izzu Izzuri said...

Akk tgk kak cam slalu jadik bhn eksperimen kau yer kak senduk..Apapun 10 markah akk bg pd kipas tu sbb berjaya memuting beliungkn rambut korang..

NieZearm said...

kena bergambar depan kipas jugak ke? ellycats tak payah guna kipas pun bole 'rambut besar'. ce tanya mintak nasihat...

sWeeT & siMPLe said...

kak.. tolong edit gambo alin boleh? hehehe alin pun nak jugak cantik kak...

Miss Reezberry said...

kepada semua- emailkan gambar anda ke reez_berry@yahoo.co.uk

Let's SHOPPING Uollss!