ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 7 August 2008

Pergaduhan yenna yenni

mmmYenna Yenni?..ape ittew...maksudnya adalah kap lam ya ngan ler...sentap tau..akak baru balik keje dalam kul 6 lebih..pastu singgah kat pasaraya beli sikit barang basah untuk di cekik malam nanti..sampai umah je akak masak n makan..ingat nak ngok tv pastu tapi mata mengantuk bagai nak gila..dah macam ular sawa lak lepas makan ngantuk....so ape lagi lari lari n trus lompat atas tilam..tido lah..akak yakin dalam kul 10 lebih apis mesti call akak untuk lepak2 so tido dulu lah....


ayo kara wallei..ini keling banyak bising lah..ayo..tidur lagi xda bole...


mata baru je manja2 nak lelap akak di gegarkan oleh bunyian yang bisa menanahkan telinga akak...kap lam ya nga duk atas umah akak bergaduh uollsss...umah akak tingkat 3..si keling tingkat 4 ni gaduh ngan keling tingkat 2...siap tarik2 rambut n guling2 uollss...mane anak, emak, bapak atuk semua join sekali..bisingnya macam konsert dah..korang bayangkan lah kalau sorang keling bercakap je dah riuh macam sekampung ..ni ape pula 10 orang punya bunyi..azab betul lah..



nak ambik ko..ko cuba rampas atok aku dr nenek aku yer..nak amik ko sebijik


akak intai le kat tingkap..wah siap cakar2, tumbuk2 bagai nak gila ni...yang peliknya siap guling2 kat tangga ni...ayo..filem tamil sangat..akak ade gak jerit "Dey sattem poda dei".. maksudnya diam lah...(cam ne aku leh tahu cakap keling ni)...entah lah tetiba je..siap keling2 ni sound akak balik..ape dia cakap akak x paham lah..tapi bunyi nya macam marah dan membalas balik kata2 akak tadi lah..so akak takut le..mane lah tau akak pulak jadi bahan gaduh pastu lak pas ni..wah gerun..

ko nampak botol ni..nak aku sumpat dalam mulut ko sebab ko cakap keluarga aku keling kurap..awas ko yer



bergaduh ade lah dalam 20 minit..wah rase macam ade pesta tamil gitew...siap campak2 barang lah..ape thah...lepas 20 minit tu senyap lak...then trus akak x leh tido..bukan sekali ni je dia bergaduh..tapi ade lah setiap minggu sekali cam tu..siap macam ade jadual plak bila nak gaduh ...then ape lagi siap2 then call baby bee and berambus kuar..dr akak tersiksa dengar keling2 ni memekak baik akak kuar...

woi keling sudah2 lah bergaduh..dah le keling..bising lak tu..susah lah i yang melayu ni nak iduk aman dan damai ni



waktu akak kuar tu jiran akak si kak saida (saidatul yenna gelaran dia akak berikan..sebab keling yang berangan melayu) ade kat depan umah..akak tanya dia.."kak kenape bising2 ni?"...jawab dia "entah lah dik keling2 ni mmg hobi dia bergaduh..pegi mampus lah dengan mereka"..wah kak saida ni cakap keling selamba je kat bangsa dia sendiri..wah gitew..feeling melayu sangat..wahai kak saida ku sayang...celup badan dalam klorok bagi putih sikit baru leh feeling melayu ok...setakat cakap fluent melayu tapi tiap-tiap magrib duk goncang loceng...ko lupakan je lah niat ko nak berangan melayu tu...

10 comments:

Anonymous said...

aku rasa kalau kak senduk join mesti x tau mana satu kak senduk mana satu keling...hehe...jgn marah kak senduk...muka u cantik macam pompuan mexico sebenarnya...macam thalia-barut...gurau je...jangan mare ek..

umie said...

Teringat masa duk kat sri penara-bdr sri permaisuri tu...ade gak keling yg suke gaduh laki bini..setiap minggu mesti gaduh..dah mcm slot cerekarama yg tayang by weekly tu.. dah penat jiran2 marah,wat x tau je gaduh..haku rase mcm nak siram air dr tingkat atas mase diorg tgh syiok gaduh tu...wakaka

NieZearm said...

mesti mcm kewing kawam...

izal said...

ayooo cik kel ni...tak sudah2..

kepala batu jugak ada dudukkkk..

ita.itu said...

kahkahkah..pandai ko ckp keling ek

nono said...

wah kak...untung tau..dpt tgk movie tamil free...hehehehhe..
siaran langsung lagik tueh...heehhe..:)

Umi Mia said...

ha kat flat sri sabah ari tu pun ada citer keling gadoh sampai tangan putus...pergaduhan dasat di alam maya....

Anonymous said...

you are jsut damn badly racist ..why dont u get a life ..ur living in malaysia .

Anonymous said...

"...celup badan dalam klorok bagi putih sikit baru leh feeling melayu ok...setakat cakap fluent melayu tapi tiap-tiap magrib duk goncang loceng...ko lupakan je lah niat ko nak berangan melayu tu..."

bila laa melayu pariah macam hang ni nak sedaq...sebelum masuk islam beramai-ramai dulu, hangpa pun dok goncang loceng jugak...hehehe:-)

lepaih masuk islam...kembang pungkok pulak...apahai?

sedaq diri sikit la woi!

Y.B Ravi (Pengkongkek Awek Melayu Professional).

Motenvuig said...

you are jsut damn badly racist ..why dont u get a life ..ur living in malaysia .

Let's SHOPPING Uollss!