ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 7 August 2008

Dating tepi longkang...sedih!

korang pernah x tengok orang dating kul 9.20 pagi pastu port kat tepi longkang...sedih uolsss...kisahnya pagi tadi mase akak nak pi opis akak pi lah bank jap..yer lah duit agak kekeringan lah katanya...so ape lagi akak jumpe le kawan akak si kepala harimau tu...so lepas kuar duit perut agak manja2 lapar kan...so singgah lah kat kedai mamak abc nak beli air..so ape kata akak makan kat sini je lah...then facing jalan besar and longkang besar...

akak terperasan ade lah dua orang jantan ni duk tepi longkang...rupa macam orang nepal ker myanmar ke cam tu lah..yer lah mula2 ingat melayu...tengok betul2 rupanya warga asing uolsss..sambil meneguk air itew..akak perhatikan je lah mamat dua orang ni..rancak berborak..duk kat tepi longkang tepi pokok bunga..di selindung dengan kete2 kat situ..tp view akak mmg jelas...

mula2 akak nampak berpegang tangan..wah jantan ngan jantan ni berpegang tangan...itew akak x heran sebab bangla, myanmar, nepal ni mmg dah biase dah berpegang tangan sambil jalan ... mula2 dulu bila akak nampak je akak trus cakap..wah gay gitew..lame2 akak ngok semua cam tu..mungkin adat kot..orang pun x amik port..tp kalau akak pegang tangan jantan kenape orang lain tengok akak macam nak cakar je...n cerca akak macam petir...mmmm?..itew makne nya muka akak ni x macam bangla , myanmar or vietnam tu...my face look so malaysian..gitew...

sayang port tepi longkang ni best gak yer.. tak dapat bau longkang u..longkang najis ni pun jadi lah



ok back to the story...lpastu makin lama cium pipi...peluk2 lak jantan dua ekor ni...tercuit san tercuit sini..yer lah macam pasangan bercinta la katakan...akak kompom cik gayah mynmar dia orang ni...so lantak pi lah...pastu akak dah abis makan akak panggil lah mamak tu kira..then bila mamak tu datang..mamak tu cakap ngan akak..." hey ape lu tengok?...i dua orang cium2 ka..banyak busuk punya orang...mau itew sex cr rumah lah, kenape itew longkang duduk!"...wah rupanya mamak ni pun skodeng rupanya...


mari2 akak tunjuk skit..cam ner berzina cara ayam


ape ape lagi bayar n blah lah...kete akak akak park kat ngan dua ekor tengah bercengkarama tadi...akak rase macam nak cerca diorang ni lah...mmm ape akak nak buat...ha...akak jerit

" woi ape buat...saya imigresen jangan lari"... wah akak jadi imegresen gitew..sepantas kilat dua ekor tu berlari x cukup tanah uolsss....dah rupa g.shanti dah laju dia....bedesut trus hilang...wah akak gelak bagai nak gila sorang2...lain kali nak memantant sila cari port baik skit..tepi longkang tu tempat anjing n kucing je...kalau terase nak main tepi longkang..mainlah dengan anjing....

6 comments:

Ms_MER said...

kah kahh..siap jadik imigresen..kemaruk cinta smpi tepi longkang pon jadik port

ita.itu said...

lawak la ko..gelak beso aku

tigrismalaya said...

ko sempat menjadi imigresen ker...nasib baik tak der adengan tak sepatutnya karang terinzal laa pulakk...hahahaha...mati lar mak ayat saper neh...

izal said...

biarlah kak dia nak bercinta tepi longkang...

untung2 kalau dia berzina tepi longkang tu dpt gak ko tgk free show....

walaupun sedihhh...kannn...

NieZearm said...

ape tak di youtube kan aje aksi2 diorang tu. bole kutuk ramai2..

marinahunny said...

hahahha..setiap kali saya baca blog kaksendunk msti gelak x cukup suara pnya..klakar giler...tiap2 hari saya tertunggu2 new post akak..hahaha

Let's SHOPPING Uollss!