ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 28 January 2009

cik seri siantan - Layak Kah Senduk Berlaki

cik seri siantan,

saya adalah seorang bapok yang di gelar senduk...saya mempunyai masalah yang saya ini kesunyian dan tidak mempunyai kekasih..bukan ape saya ade kenal sorang pondan yang kecantikan dia suam2 kuku je...tp mempunyai kekasih yang sangat memahami dan menerima dia seadanya...senduk cemburu cik seri..

cik seri siantan,

yer lah dengan keadaan saya yang semakin hari semakin menggajah ini...walaupun bersenam n berskipping setiap malam..tp nan ado kurus wahai cik seri oi....

berbalik pada pondan tu cik seri...dia kenal jantan tu sejak belajar lagi..dulu kawan2 duk kutuk lah laki ko tu muka warok lah ape lah..tp ko sabar..muka laki dia x lah warok..akak rase ok je...yang penting ni memahami uolss...sekarang ni dia duduk ngan jantan tu dah dekat 6 - 7 tahun lah..yang penting dia tak spedo jantan tu ok..jantan tu give n take ngan dia..jantan tu pun sekarang ni dah kaya...akak ucap kan tahniah untuk ko..siap nak amik anak angkat lagi..

cik seri siantan,

kalau nak di bandingkan dengan kawan2 lain..pondan ni x lah cantek mane...light2 je cik seri..x drag pun tp mungkin ape yang orang nampak pada dia ketulusan hati dia...ketulusan hati katanya..macam lagu anuar zain dah ....

ape pun saya cemburu..bila lah saya nak dapat kekasih yang memahami ...mmg susah..yang penting xde sape pun pernah cakap yang dia suka kat saya...sedih n tragis wahai cik seri....no one cik seri...sekadar puji untuk mendapat tubuh saya yang meliurkan lalu bila dah rase trus muntah ni ade lah...

cik seri siantan,

kadang2 saya terpaksa mengimaginekan diri saya yang saya adalah pondan yang cantek cik seri..tp bila saya tengok cermin saya sendiri yang terperanjat melihat wajah saya yang buruk ini...kadang2 saya hampir diserang sakit jantung kerana melihat kehodohan saya cik seri...

sampaikan saya kadang2 terjelous melihat kucing jiran saya yang kini mempunyai kekasih...sedangkan saya yang manusia ini nan ado kekasih wahai cik seri..sedih cik seri oii...adakah sebab saya ini nampak sombong or saya memang buruk cik seri...cik seri rase dapatkah saya seorang kekasih nanti cik seri..adakah saya perlu memantapkan lagi kehebatan PR saya cik seri...agak2 bila cik seri..bg tempoh skit cik seri...

cik seri siantan

hari2 saya menagis dalam hati...bila saya terlihat cerita2 telonovela spanyol dalam tv saya trus berangan yang saya mempuyai kecantikan sebegitu cik seri...bila saya gersang saya terpakse mencikcap sendiri sambil memegang gambar jantan2 comel...sungguh tragis cik seri...

cik seri siantan

bantu lah saya memahami situasi ini cik seri oi...saya ini sungguh kesunyian bila saya sorang2..adakah saya kena bukak tv or radio bg bising2 skit ..yer lah sorang x bukak tv n radio mmg le senyap sunyi kan cik seri...sungguh bangang saya ni rupanya yer cik seri....bantu lah saya cik seri...plz...


insan kesunyian
Gadis palsu berwajah senduk..........

9 comments:

AlexAlabasta said...

Jgn sedey2, kak~ Live ur life da fullest!

(Sambil mendengar lagu Natasha Beddingfield - Soulmate)

arep said...

i pun sunyi gak.. i nak sorang jugak,.

Baby Fifiana Layola said...

Mandrem jer uols....

nono said...

setiap manusia ader kecantikan nyeeerr...hehehe

salam perkenalan sis...:)

PKP don't give a damn said...

waaaaa adex nak teriak nie...macam2 dugaan ALLAH bagi kat kita kan akak kan??
sabaq jerla...tiap2 orang ada habuan masing-masing tak kira siapa kita...

ohh cik seri siantan,
semoga diberi kelebihan memotivasikan kami semua..

||| PöJìé PööH ||| said...

Kakak oi..
Mak Esah berlambak apa payah..
Hehehe!

Cakap Kosong said...

ko mandren je nok....tak pun pakai susuk berlian.

veeda_areena said...

nokkk.. ko baca tak entry jah yg lepas... pasal.... ko gi la godek blog dia.... sesungguhnya allah memberikan kita banyak ujian dan cabaran insya allah actually dia nak kasi pd kita sesuatu habuan ataw ganjaran yg luar biasa dr apa yg kita harapkan..... bersabar la.... kata nyerr...... tapi kalau bapokk mcm ko ni patut kene beldek jerr....

rizz said...

kak senduk oi..byk g jantan len cri je hahahahhh

Let's SHOPPING Uollss!