ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 25 February 2009

motip akak kena cakap pasal mata , hidung dan mulut?

tag tag tag..gitew lah kalau ber blog ni...tp karang x buat kang kata akak ni pemalas or berlagak kan..x uolss akak mesti buat punya...x nak hampakan uolss semua...so akak di tag oleh umi mia yang comel gebu memukau lagi kebaboom itew....thanks umi...i lap u...lap ape ?..lap tingkap...

so umi suruh akak buat ni...

1. Kak senduk dikehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka yang paling meletup dan paling memikat ...
2. Pastikan dicrop...bahagian itew sahaja uolsss..jangan lebih2
3. Setiap 1 pic hanya boleh menampakkan 1@2 anggota sahaja..kalau lebih baik ko letak satu badan sundel...
4. Huraikan sedikit tentang pic itu...cantek ke tak..suka ker tak?..cam tu lah
5. Tag saper2 saje asal dia lebih buruk dr anda...motip...hihihihi (nampaknya akak lebih buruk dr umi mia lah ni ek...sedih akak)

mata yang indah bak pancaran bulan
akak mempunyai sepasang mata yang simetri gitew...walhal sepet sebelah..bulu mata yang lebat ala2 anak patong...yer anak patong..patong cina bukit.. dan anak mata berwarna coklat cair..angan2 ko tinggi kan senduk..walhal mate ko itam...ko jawa senduk..ade ke jawa mata biru sundel...

hidung mancung bak seludang
hidung yang kecil dan comel...yer lah comel ..lubang idong yang sama besar..xde bulu idong terkeluar...mmg lah cantek..ko dah photoshopkan..walhal idong ko kembang sedepa..kalau ko senyum idong ko lebih lebar dr mulut ko...

bibir merah yang mekar bak delima
mulut yang kecil dan mungil...merah2 pink..serta comel...nanges ko senduk..walhal mulut ko kecil..birat sebab byk isap rokok..celupar dan laser melampau...walaupun kecik ia bijak memasukkan sesuatu yang besar dan panjang tanpa mengenai gigi ok...ape tu?

ha ape lagi buat lah uolss...akak tag semua orang yang ade mata hidung and mulut..sape yang ade semua tu tp x buat akak doakan bangun pagi esoknya muka korang herot macam siti musliha...motip siti musliha...

p/s : bercakap pasal siti musliha...dah besar agaknya dia ek..cam ner lah rupa dia sekarang...herot lagi ker ha?...opssss..akak syak dia dah buat plastic surgery dan muka ala2 angelina jolie sekarang ni...yer lah orang derma dulu kan banyak..ape lagi operate muka lah uolsss...

15 comments:

vitton said...

hikz...i'm the first coment this posting..x der dapat hadiah ke uols...

rizz said...

ahaa cntiknye mata kak sendukk terpikat i! hikss!! hehee

Madu Beracun said...

wauuu. sungguh seksi bibir akak.

jee_ainn08 said...

Wakakkakaaa....noq kau mmg kelako ler...
ermmm mak teringat siti musliha noq..
mak dgr2 dia skrng duta Estee Lauder 2009/2010...
errmmm teingat dia masuk muzik2 pakai topi ..cute sgt smbil nanyi naik turun tangan dia.,,..tp ape actually nampak cute gak taw....

Untuk kau noq...

HUJAN AIRMATA..dari SITI utk Kak Senduk...akak ker mek lebih kertu dr kau tauuu....

http://www.imeem.com/haiqalrazique/music/rYysRUSy/siti_musliha_hujan_airmata/

mummYaeesh said...

gitew kan...sume da dikedaigambarkan katanye...hey tag weols jdn lupe uols!woohoo..

Anonymous said...

aiyoh...kalah tyra banks akak oiii....hahaha


-joey-

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

suka ngan idung akak ler comei jer wkakak tue abe klate tue nengok kompom nak geget wakakaka

Roseriana CA said...

memang suka baca entry kak senduk..tang hidung tu bolehlah..comel lah jugak...hehe..

l0ti f00l garden said...

tergoda mak...

cokolat said...

senduk tipooooooooooooooo!!!!!

Umi Mia said...

kahkahkah...rasa nak terbalik kerusi aku tengok tag ni...ini kira lawan tokey ni...diphotoshop dgn amat berhemah sekali...bravo bravo....

IBU KUMBANG said...

iskh... iskh... ko sungguh jelita nok, aku bangga sebab jadi peminat ko. kalu camni bukan abe klate je terinzal tgk ko, aku ni pun bley terlesbo ngan ko yang chantek jelita macam miss Uganda! Larikk..

.:iss:. said...

uols pakai gambo ifa raziah ke?

ker uols ni memang ifa?

larikkkkkkkkk..

Siti MusLEHA said...

Adik pasrah! Tak baik kutuk adik. Walau muka adik tak seperti kak senduk, adik tulen yer....

Invisible_authoR said...

tang part mulut tu kelasss..

Let's SHOPPING Uollss!