ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 7 September 2010

Selamat hari raya

hayati lah iklan ini...pastikan tonton dengan audio..berape kali akak tengok banyak tu jugak akak nangis...



selamat hari raya uolsss...semoga hai raya ini memberi keinsafan dan kemeriahan untuk semua..

selamat hari raya maaf zahir dan batin

15 comments:

Anonymous said...

mana video nyer kak senduk...huhu

Daya said...

Selamat Hari Raya...
tumpang nangis..

Anonymous said...

selamat hari raya kak senduk..

miz yna :)

marinahunny said...

selamat hari raya noks.. lawa header..

makdara TERDIVA said...

selamat hari raya kak senduk... :)

lawa baju..baju raya eh???

Anonymous said...

Kelllllassss kannn...sibuk siapkan rumah sampai tak bgtau makbapak dia pindah! Nasib baek hadiahkan rumah sebelah tu kat bapak dia...kalo tak lame dah kene tulah.....he..he..

jengae said...

obvious sgt PKNS ni,
trying too hard.
Tak sempat nk sedih dah tau ape ending dia.

Anonymous said...

selamat hari raye kak senduk..:)..

Anonymous said...

arghhh......!!! kak senduk! selama ni kau py entry buat aku ketawa tergolek2..entry kali ni buat aku sayu plk...huhuhuu...

kelaassss header..
kelllaassssss kau senduk.

selamat ari raya =p

hamzah ian said...

selamat kenal kak senduk.. ptt la org kate blog kak senduk best.. mmg best pun.. hehe

adam said...

cantek header u olzzz.. baju raya pun meletopsss..

iklan pkns ni telah meruntun air mata Adam laa.. tp ade ker anak yg tak sempat nk bgtau makbapak yg dia dh berpindah sbb sibuk sgtttt!

ShirVen said...

oohh tidakkk!!!!! kenapa aku menangis ek?? :(
selamat ari raya senduk

Hezesuze said...

sob sob sob mula2 tu sedih gak
tapi ok ler dpt rumah banglo tu...huhu

melora78 said...

sedih tengok iklan ni mula mula.. pastu amboi amboi pakcik dapat rumah baru uolss.. terus jeles... haha... selamat hari raya kak senduk

ard said...

iklan ni mmg best!

Let's SHOPPING Uollss!