ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 25 June 2014

Promosi lets Puasa bersama Ephyra

hey uollsss.... 3 hari lagi nak puasa ni...

ni akak nak bg tau...kalau korang bertenaga di bulan puasa..minum air bebanyak tau... tapi supliment kena telan gak..

ari ni akak nak buat promosi tentang EPHYRA... akak makan ni... selain kulit melets..wajah juga akan nampak halus...ko tengok video2 akak dalam IG tu... ko nampak x kulit muka aku yg licin tu..apa lagi ephyra lah gamaknya.. mukak akak mmg hauk..tapi halus..ko hader...

keberkesanan ephyra ni mmg dah terbukti... semua tau... 

sapa yg nak gebu beli lah 3 kotak skali...mur mur 3..harga lebih murah dr tudung peridah ..mampu kan!

sempena bulan ramadhan ni Ephyra ada buat promotion..3 kotak 500 je.. jangan cakap mahal yer...akak pijak perut nanti...

3 kotak RM 500 jerssss


3 kotak untuk 3 bulan..dia punya kesan seawal 10 hari tau..so raya sempat lah santek..sapa2 yang hauk tu di suggestkan beli yer...

atau korang leh je layari kak shiema nyer blog... PROMOSI UOLLSS PROMOSIII...apa lagi lets lah...


kat bawah ni akak ada copy paste kan apa yg kak shiema tawarkan...gituhhhhhhh

so uollsss kenapa harus tunggu lets...beli...

kenapa uollss harus beli dengan kak shiema...ini adalah kerana

1. Free postage by Poslaju
2. Pengeposan di buat setiap ari untuk bayaran yg dibuat b4 12noon
3. Kak Shiema tak hold order.. sbb mmg ready stock
4. COD utk KL almost everyday, tertakluk kpd schedule delivery man kak shiema...maklomla delivery man kak shiema berkarier profesional... hehhee
5. COD Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kota Damansara adalah pd setiap Jumaat
6. COD Sungai Buloh, Subang Bestari, Saujana Utama setiap hari
7) Call le kak Shema 0126479747


ala uolls nak keterangan lebih lanjut lets layari


22 comments:

cantik bersama ephyra said...

tq kak senduk..bertuah sgt dpt customer mcm awak...so yg lain if nak melets mcm kak senduk... mek call 0126479747.. watsapp/sms pun ok...tq again kak senduk..

cantikbersamaephyra.blogspot.com

Anonymous said...

Ye ke kulit akak gebussss??? Cam tk caya punn... ekekekeekek

Anonymous said...

Punye lama xhapdet blog tup2 hapdet cerita ni jew? Bosannye.. Hazab betul pondan hauk nih..

Anonymous said...

Hey pondan hauk. Hapdet la citer ko dengan yenna aritu. X pon citer ko tengah menyongket ke.... Baru melets

Anonymous said...

Hoit sesuke hati je panggil org pondan, nko tu wat pe kat sini? Pi la buat blog sendiri pastu baca sendiri n gelak sendiri, sama mcm yenna tu

Anonymous said...

Nko tu yg bosan pastu salahkn org pulak. Sesuka je panggil org pondan hauk, nko tu straight ke? Tetibe sesat kat sini watpe?

Anonymous said...

Suke hati aku la nk ckp ape pun yg ko tetibe sentap sgt dh knp? Aku kacau puki mak ko ke ko nk sentap2 bagai? A ah akupondan.. Knp ko susah ke babi? Xpyh nk jwpkan untuk kak senduk.. Ko jaga je diri ko sendiri.. Pondan sial ko nih.. Puiii! Fuck u!!

Anonymous said...

Menipu je product ni sume.. Semua ni cuma nk lariskan perniagaan je nih.. Xde maknenye.. Beli la korg selori pun klu dh muke mcm bontot kuali hitamnye.. Tetap la jugak hitamnye xkan pudar.. Geteww

Anonymous said...

Klo bln pose nk amik ephyra time sahur ke berbuka? Mohon pencerahan.....

Anonymous said...

tak baik tipu la senduk, kau tak minum pon kan? ko ambil gambar pakai 360, ko tgk eyebag ko tu ke kedutan ke apa ntah kat mata ko tu

Joe Starz said...

Jom beli Aneka produk kecantikan dan kesihatan bersama House Of Products. Kak senduk jangan carut ok. Mek nak gak niaga. Tumpang iklan jer!!! Hehe... Nanti mek bayar royalti. Haha

Anonymous said...

kak senduk, ko asyik cerita pasal produk cecantek je..aku tgk kau mcm tu gak (maksud aku ko tetap cantik kalah ratu)...update la blog citer lain2 plak

Anonymous said...

baang.. o bang... update pls.. dh bersawang ni

Anonymous said...

R.I.P Kak Senduk.. :-(
Al-Fatihah..

Mommy Nia said...

RIP???? huihhhhh

Anonymous said...

tak baik betol la ckp kak senduk pondan..die tak kaco sape2 pon..tak kaco pn periuk nasi org lain! chillll lah bengong!

Anonymous said...

Jng la touching sgt.. Aku yakin kak senduk sporting bab2 mcm ni.. Die pun dh xkisah org gelar die pondan.. Tema blog dia ni pun byk lebih kepada gurauan je.. Rasenye dia xkisah org ckp dia pondan ke ape sbb follower dia yg setia dh tau kak senduk punye perangai tak kisah dia tu mcm mn.. Chilll je la ok.. ;)

tenun said...

untuk order kain tenun, maupun Tenun ikat. Dan ingin membeli kain tenun ikat, Tenun rangrang, atau kain tenun jepara, dan tenun troso, toko tenun jepara, tenun bali, tenun bima, tenun baron, tenun sutra, tenun jumputan, tenun troso, tenun bima, tenun endek, tenun terbaru, tenun misris, tenun murah, toko tenun, tenun murah, grosir tenun, kain troso, beserta kain tenun sutra, kain troso terbaru, kain tenun murah, Terbaik silahkan hubungi kami toko kain tenun , toko tenun , atau toko kain troso di tokokaintenunjepara.com

karimunjawa said...

Ingin Liburan Ke Karimunjawa atau Karimunjawa , ingin Paket Tahun Baru Karimunjawa , ingin Paket Wisata Karimunjawa murah, Hubungi kami Tour Karimunjawa island +6285201391216 (Syaiful) PIN BB 30c9f29c. Ayo datang ke karimun jawa bersama keluarga, dengan mengikuti paket wisata karimunjawa yang termasuk biro wisata karimun jawa berpengalaman karena memberikan paket karimun jawa murah,anda sudah Bisa menikmati Wisata Karimunjawa di pulau Karimunjawa atau Karimunjawa island. lanjut bisa menghubungi www.tourkarimunjawaisland.com. Untuk mendapatkan pilihan paket Honeymoon Karimunjawa , paket Diving Karimunjawa , paket Hotel Nirvana karimunjawa , paket omah alchy karimunjawa dan Paket Murah karimunjawa , paket hotel karimunjawa, paket homestay karimunjawa, paket 2 hari 1 malam karimunjawa, paket 3 hari 2 malam karimunjawa, paket 4 hari 3 malam karimunjawa, paket 2 h 1 m karimunjawa, paket 3 h 2 m karimunjawa, paket 4 h 3 m karimunjawa , or paket karimunjawa 2 hari 1 malam, paket karimunjawa 3 hari 2 malam, paket karimunjawa 4 hari 3 malam, dan paket karimunjawa 2 h 1 m, paket karimunjawa 3 h 2 m, paket karimunjawa 4 h 3 m untuk Paket karimunjawa dan karimunjawa murah, hanya di karimunjawa tour

Anonymous said...

Apa makna kemelets or melets?

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Anonymous said...

Dah mati ke pondan tak sedar diri ni? Dahlah mulut hitam macam babi. Ade hati sk kata putih

Let's SHOPPING Uollss!