ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 23 May 2008

U are an ANGEL !

itulah yang terkeluar dr mulut akak...sebab dia penyelamat.....

kan akak bg tau yang kete akak buat hal tiba2 malam semalam kan...so akak bersedihlah...so akak telah mengambil keputusan untuk ambil half day today....sebab nak ngok ape kerosakan yang ada pada kete ferrari akak tu....

tiba2 .....kring kring kring...abang Dani call..eh nape tiba2 abang ni kol..akak pikir...mmmm..
akak pun angkat..so borak2 lah sikit..so akak bg tau lah yang kete akak rosak...then dia cakap tunggu yer nanti abang datang...terkezut akak dengan gayanya..gitew....

sejam kemudian dia trus sampai..dia terus bawak akak pi kedai kete...pastu kedai kete tu penuh orang...cam hari kereta rosak sedunialah...rase dia macam tunggu giliran nak jumpe doktor kat hospital kerajaan lah rase nya....tgu dalam sejam lebih cam tu..sampai lah giliran akak....




ape thah dia tukar bateri lah ape lah....tup tup..RM 200..gitew..lantas abang Dani..bayar...then akak cakap nanti cukup bulan akak bayar balik..dengan nada romantik dia berkata...sayang...kalau u ade duit u bayar..kalau xde u anggap je i tolong u ikhlas...wahhhhhh...terharu akak..lantas jatuh cinta..gitew...then kitorang pi makan2 n borak2...

anyway thanks Abang Dani...love u..muah muah

p/s : ade budi ade batas...ade hari boleh balas..kalau rase x boleh balas..akak balas ngan body..gitewww

6 comments:

Heartless Devilish said...

muekekeke...beshnye ada angel kan..
so sweet la...

ita.itu said...

kah.kah.kah..siot je ko kak...eh nama ko mcm riz AF la..haha

izal said...

En Riz!!!

untung ko nok...org bagi pinjam duit pastu silap2 ko dpt pulak cik abe tu...u go girl....

arenaKu uKanera said...

what a beautiful world to have such kind persons like abg dani!

ita.itu said...

kak senduk..aku dah buat tag ko....cpt pg blog aku..harus aku ckp ko kelaka nak mampus

Anonymous said...

hurmm tahniah

Let's SHOPPING Uollss!