ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 25 September 2008

Keropok bayam

ini lak keropok bayam kepada yang bangang sangat tu..bayam..tau bayam.. spinach...yang popoye makan tu...

ape itew...keropok bayam?...mesti korang jarang dengar kan..yer koropok bayam...keropok yang di perbuat dr daun bayam...dulu 10 tahun lepas mase akak masih gadis..mak akak selalu buat kepopok bayam ni time2 nak raya..tp sekarang ni..mak akak buat keropok tunjuk2 je kat kedai uolss...bukan ape senang dan mudah katanya....

gini citernya...mak bos akak atau name lainnya makcik lontong..buat perniagaan kuih raya..yer lah setelah perniagaan ikan bakarnya dilanggar todak awal bulan pose ni..so dengan cepat dan pantas bagainak gila dia tukar plan jual kuih raya lak..mmg business minded anak beranak kan...

so dia ade jual macam2 kuih...akak ni kuih2 ni agak kureng sikit..kalau kerepek ke keropok ke ok lah..so dia cakap dia ade jual keropok bayam..so ape lagi....rembat le sekilo..akak ingat sikit..nah ko dapat dua beg besar..dah macam popeye dah akak rase..betul ke aku eja popeye tuu..belasah je...bukan ape..lame dah rase tu yang beli tu..takut x jumpe tempat lain uolss...






ayo ape ni..takutnnya hantu ape ni....






eh hantu pegang keropok bayam le.....takutnya....




eh hantu senduk nak makan keropok tu...ya allah takutnya akak ngok muka sendiri..macam sial....ngeri

16 comments:

NieZearm said...

best jugak... aritu ada kwn bawak..

darling8tabby said...

macam sedap jer...so far belum jumpa lagi..

selamat hari raya ..

K.Jah said...

mcm juon la ko ni sendok!!

Miss Reezberry said...

niezarm..mesti lah sedap..nak rase meh le raya umah akak

darling - ok lah..nak kata sedap sangat tu x ler..light2 ler

Umi Mia said...

erkkk...tak pernah try..dan tak pernah nampak org jual...kena dtg umah kak senduklah rasa....

@k@kPOKPEK said...

Kalau mkkn kerepek ni boleh jadi BADANG lah ye..

@in said...

Salam Ramadhan..nak cikit boleh.... kat Johor banyak jual kerepek2 nii kan...
akak, jangan muke camtu (gambo bawah)... adik akut la kakak....
kwang..kwang..kwang...

izal said...

keropok bayam ni elok utk ketegangan kote....mesti mencanak2 ko punye naik...

marinahunny said...

waaahh tukar imej nampak...ayu dan jelita gtu..harus ada yg tergoda nih..hehehe

IBU KUMBANG said...

Kak senduk, kalu ko sendiri dah takut nengok diri sendiri.. Apalagi kitaorang ni, terperanjat sampai rasa nak berbuka ni...

arep said...

kat tawau banyak kopok bayam nieh.. asal usul dari sini kot...

Maxidea Design & Printing Studio said...

kak jah - yer akak macam juon..ko cantek kak jah...

umi mia - ko pi pasar ko beli bayam ko buat sendiri..pastu kita bezakan sape punya sedap

akak pokpek - tu akak takut tu..x feminin ler aku nanti..ahahahah..feminin ker

ain - banyak kat johor..belikan akak selori dua

izal - hey akak ade puki lah..so untuk ketegangan puki lah..hahahha

marinahunny - akak mmgb jelita dr dulu ok....

ibu kumbang - tu lah bila korang terperanjat tu maknenya mmg seram..cuba kita duk sebelah2 mesti orang kata ko pun seram gak...

arep - pos 3 tan kat umah akak pplz

chronicles of angelzz said...

x pernah tawu pown keropok nie wujud...

ader ke keropok bayam noie sah2 inspirasi dr popeye nie

~Eila @ Along~ said...

kak senduk..bestla kopok bayam ni..eila suek tau..neway..amik kad raya kat blog ye..lagi satu raya jgn lupa dtg umah..okehhh

Miss Moon said...

kak senduk jgn pasnih makan banyak banyak jadi popeye dah .

mmg sodap kopok bayam neh ...rangupsssss. Tambah model yg promosikan tew meletop kan

cokolat said...

naper sorok muka ko nokk?? tumbuh susuk sudahkah?

Let's SHOPPING Uollss!