ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 26 September 2008

sayonara

haruskah akak memberitahu semua orang?......cokolat?..hahahahahahha

11 comments:

IBU KUMBANG said...

kelassssssssss ko kak... memang berstrategi.. nangis! kak bed.. tengok gaya ko dah mencantas dah ni... kalu ada SMS undi, aku rasa undian ko paling tinggi ni... come on kak bed

Adriana said...

taip senduk dan hantar ke 32999, setiap sms adalah percuma. Matila mak taktau nak sokong yang mana ni....

izal said...

cam lahanaddd la ko kak senduk..

matiklah aku camni tgk rebutan 3 penjuru korang..ujung2 coklat gak puas malam2...

Cakap Kosong said...

bertambah lah meroyan si cokolat tuh, kak senduk.......ko jangan kak senduk .dibakar umah ko kang

NieZearm said...

konfirm aku tak terlibat...

IRA said...

setakat ni ko berada di tangga teratas. kita nantikan serangan balas daripada kak bed pulak.

hahaha...

anyway, slamat ari raya. maaf zahir batin kak senduk!

Cyberwira said...

Aku leh jadi batu api dgn ko kak senduk...Selain dari ko berbomoh dgn Mak Esah.. ko leh suruh Puan Coklat terjun Banji..tapi kalau time aku komen kat blog coklat.. aku terpaksa berpaling tadah terhadap ko kak senduk...hehehe

cokolat said...

harus aku mengucap lagi!!!!!

afiq said...

dipercayai...mmg akan meletop di pawagam smpena rye nih...konfem kak..
pttnyer kak sendok jdik penyanyi lgu tema!..sesuweiiii

veeda_areena said...

mak tak gentarrrrrrrr. awasssss........ memang muka mak lite2 jerr..... tapi mak penuh ngan kasih sayang... kasih sayang mak hakiki............

Nad Eusoff said...

oh kak cokolat jgn pingsan!

Let's SHOPPING Uollss!