ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 23 October 2008

tertipu uolss !

hey uolsss i bukan nurse lah...i pemandu lori ayam le...i pinjam je baju ni uolsss...


Seorang Nurse bernama Ratna menahan teksi. Sedang dalam perjalanan.. . Pemandu teksi iaitu Feddy asyik memerhati Nurse itu melalui cermin tengahnya..Merasa kehairanan.. . Nurse itu bertanya...

"Encik.. kenapa encik melihat saya begitu ??"

Feddy tersenyum malu dan berkata...
" Sebenarnya.. . saya selalu berfantasi.. ..maaf ya... saya sangat ingin mencium seorang Nurse..." "Oh begitu!! tak der masalah... encik boleh mencium saya.. kalau itu memang memberikan ketenangan buat encik... tapi saya ada syarat iaitu encik mesti masih single" kata Nurse...

Feddy gembira dan berkata...
"iya...iya, saya masih single".

Kemudian teksi itu diberhentikan di jalan sepi... Feddy terus mencium nurse itu selama 10 minit... kemudian mereka pun meneruskan perjalanan kembali.

Tapi feddy menangis teresak-esak sambil berkata...

"Maafkan saya cik... saya merasa bersalah... sebenarnya saya sudah berkahwin".

Mendengar penerangan itu Ratna tersenyum bijak dan berkata...

"Sudahlah encik... tidak ada apa-apa yang perlu di bimbangkan.. . Saya juga bersalah. Saya juga bukanlah seorang Nurse... saya adalah seorang Mak Nyah yang kebetulan dalam perjalanan menuju ke pesta pakaian beragam....tahniah uolsss

12 comments:

suw said...

keh keh keh..lawak okeh

yatt said...

balasan wat jantan2 yg kategori xsedor diri!! kahkah..

~Eila @ Along~ said...

wahhh..pakaian beragam pakai baju nurse? pesta kesihatan ke?

rose said...

hahahah..lawak lawak...kui kui..
salam singgah...

Mrs Maznan said...

akak..ko mmg pandai bab2 buat aku ketawa sorang depan PC ni hah...

Umi Mia said...

uuuuu...sexy.......ahaks.....

along said...

tak rela you....wa...wwa.....tipah tertypu...

Nad Eusoff said...

kahkah
hazab okeh..

Cakap Kosong said...

ko cedok dari email ye kak senduk.

izal said...

cantik cleavage ko bile pakai baju nurse tu...

terkesimahhhh aku doploh saat

chronicles of angelzz said...

meriah uollss ptang i arinie lpas bca n3 itew hahaha

imz said...

salam kenal...kelako la..terkena la si pemandu teksi tu..padan muka..nk sgt..!!

Let's SHOPPING Uollss!