sesiapa yg berminat untuk beriklan atau membeli produk di blog ini boleh whatsapp ke 60173806280.

Saturday 22 November 2008

Pompuan cantek Yang Gilo!

yer uolss...waktu akak nak pi keje semalam pagi ...akak benti lah kat trafik light puchong perdana nak menuju ke jalan besar...akak benti betul depan bus stop kat tepi flat...trafic light kat sini mmg lame gila..azab tul..kiranya kalau aku tunggu leh siap menjahit baju kebaya sepasang lah...

saya cantek kan..tp saya wanita mereng....

sedang akak layan lagu2 rock kapak dalam kete akak..akak terpandang lah sorang perempuan cina yang mmg cantek pakai payung..dia pakai baju agak stylo gak..nampak pusat, jeans rambut ala2 perempuan mexico n hight heel bagai ni...tp uolss dia cakap sorang2...membebel2 sorang2 dalam bahasa cina...akak betul2 sebelah dia..yer lah dia pun berdiri betul2 tepi jalan..tunggu bas agaknya


ape thah yang dia membebel tu akak pun x sura..tp kuat lah...then dia angkat tangan and tunjuk fuck pada semua pemandu yang tunggu trafic light tu..motip..bukan sekali..then dia jerit2 then tunjuk fuck lagi..then dia p kat kete akak then ketuk tingkap kete akak and tunjuk fuck...ape lagi...awas ko betina ape masalah ko ni...wah pantang aku betina anjingkan aku pagi2 ni..awas ko...

awas wanita mereng dihadapan...berhati2

akak bukak tingkap and jerit sekuat ati " Hey babi, ape u buat..u mau kena pijak sama saya ker..yamakahai (bahasa cina bermaksud pikimak ko)...ape u punya masalah..saya turun kereta tampar u punya muka nak..babi punya cina"...semua yang tunggu bas tu terkesima dengar suara akak yang lunak merdu bagai nak gila tu...almaklumlah suara buloh perindu katanya...


aci yang baiknya ala2 mother teressa..baiknya ko aci..thanks buat penjelasan...

perempuan cina tu trus diam and trus mencangkung..dia tutup muka dia dengan payung..duk diam je...then ade sorang perempuan india..ala2 makcik2 datang kat kete akak...lalu berkata "adik jagan marah2 lah..tada bagus..ini perempuan tada betul punya...dia ada hilang satu wayar dalam kepala adik...hari2 dia sini duduk.." akak membalas..."apa pasal dia dia macam itu aci?"...aci membalas... "dulu ada dia punya boyfrend kasi tipu sama dia ..perut kasi mengandung...dia kasi tinggal adik..itu pasal tada betul...saya dia rumah ada duduk..jiran lah.."

gila rupanya..mane akak tau kan..ade aku kesah..janji aku puas hati..lain kali kalau gila sila pakai name tag yang mengatakan saya gila ok..baru akak tau ko tu gila...awas...

motip disini akak sempat bergosip ngan aci ni sementara tunggu trafic light ni..lame kan...azab tul...

7 comments:

NouroulSuhaimi said...

apa motip cina gilepun dah suka kat ko niiiiii??????

hanis said...

kekekek~
bleh tahan gak eh
pagi2 kene carot...
kasi paneh hati nih

Unknown said...

wahhh,,hebat,,smpat bergosip bagai..konpom jam yg sgt terukk..lenkali akak matikan enjin gi minum teh tarik luh, smpat kot kekekeke

@rep said...

kesianyya dia.. tapi kau memang jahat la kakaks....

OMG lama giler siap abes satu episode drama samarinda baru hijau kaaa..

hOtMaMa said...

sesuwai sangat ko dng cina tu kan.. silap2 cina tu pun ingat ko gila gak, sama mcm dia..hihihi..!

Kapten Luffy said...

dapat pahala percuma tu... jgn marah2... nanti hilang keayuan yang ko banggakan

Izzatul Azma said...

HAHAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...