ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 18 February 2009

akak dan monyet dah jadi sedara

hye uolsss..akak backkkkkk...walaupun masih sakit warm2 nails..tp demi uolss semua akak gagahkan diri tulis blog ni..sngguh gigih ni....uolss tau ape punca penyakit akak ni...akak kena campak halus katanya...akak n CW kena penyakit yang sama..ini semua gara2 kak cam yang pembawa virus...minggu lepas dia kena..seminggu ko x datang keje..ujung2 akak n cw kena sehari je cuti...gigih kan..tahniah.....

muka we olss dah macam kuih pau besarnya...bengkak uolss...macam kuih pau cina sembahyang tu..cuma tinggal duduk dalam piring and dok dalam tokong kecik tu je..dan same dah...trus nyalakan colok..gitew....macam ubat dah telan..tekak mmg x rase ape2 pun..telan lah kek cokelat ke, sambal pedas ke ape ke..semua rase longkang..sebab xde rase uolsss....datang opis tergaru sana tergaru sini...dah rupa ungka..dah le rupa mmg ade sikit...tinggal panjat pokok makan pisang dah same dah.....dah rupa sedara dah....

wah wah wah senduk dah rupa monyet...kelakarnya uolss...dah betul dah tu

kalau nak kata kena minum air kelapa lah, air 100plus lah....macam2 lagi akak dah telan...same je effect nya..macam kak cam dulu dia kata x leh kena angin..gitew kan...motip x leh kena angin...harus lah kena duk dalam peti ais kedap udara uolss...tp gatal dia lain macam...macam miang buloh....sakit mata and tekak tinggal sikit2 je...yang lain ok dah...cuma ujung2 ni perut je buat hal..asyik nak terBERRRR je...ape kena thah...xpe ujung2 akak kurus..gitew...

amacam cantek ke tidak uolsss...

tp semalam kak cam ade bg ubat sapu dr klinik..bila sapu tu..dah rupa orang afrika dah .. celoreng sana celoreng sini... x pun dah rupa kerbau lepas berkubang lumpor...kelabu je...tp lepas sapu tu ok skit..bila basuh dia gatal2 balik..haruskah akak pakai pi keje sebagai foundation?....yer kang ade pulak org kata aku ni pakai bedak salah nombor lak...kang ade yang kena tangkap sebab dikatakan gila...lantaklah...pakai je lah kat umah....x pun pakai seluruh badan..dah putih melepak je..kang ade lak tesalah ..mane lak datang micheal jackson kat puchong ni...lain macam je..tp bapok pulak...naya je uolss..baik usah ler....

pakai ubat sapu tu..dah rupa geisha pulak...x ke gila babi orang sekeliling tengok..pas tu confident pi keje...then pose2 ala supermodel..walhal tak tau rupa macam kerbau lepas berkubang...

sebenarnya akak nak tulis pasal asam pedas RJ yang melampaui batas tu tp gambarnya akak x amik lagi dr kak cam...tu rase x lengkap tu...korang kena tengok gambar bunting asam pedas rj tu uolss..kalah bunting sendayu tinggi uolsss..macam iklan jual kosmetic..tp yang penting jual asam pedas..motip....hanjeng sangat...

tunggu ek malam ni akak jumpe kak cam akak suruh dia upload dalam pendrive akak..so esok korang leh tengok....tunggu yer uolsss.....

16 comments:

KV said...

wah tak sabar nak tgk bunting RJ.

hezesuze said...

iyolah kak senduk...x sabo nak nengok asam pedas RJ ni...

moga kak senduk sihat ek...bleh senduk sape yg x suke kak senduk...kikikiki

linn said...

kedai asam pedas pun siap pakai bunting? mcm hebat jerr!

rizz said...

ahhah mcm2 la kekdahnyer kannceloreng bagi muka tuh ahakss.. btw smoga cpt semboh

asyraf bin ismail said...

salam,


jemputlah melawat ke blog saya. menjuual mutiara dari sabah =)

http://mutiarasaya.blogspot.com/

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wakakak akak mmg clas arr x menghampakan sumer bagus2 bertindak mengikut arahan x ler lah walau sikit entry nyer asalkan ada wakakak apa pun ikut jer apa yg org kasi asalkan cepat sembuh wakakak

@LiYaNNuaR said...

ok ok ok... cepat2 tau.. nak tingukkkk.. nak tingukkk... ape pon... take careee

IdaShah said...

semoga akak sihat sepenuh nya

chronicles of angelzz said...

ala kak konpidem jerr pakai ubat tue buat mekap muahahaha

MaS-HaNa said...

ook kak aii tunggu.... nasib tak kene ceret beret makan asam pedak rj tu wakakkakak.....

CaBaiKeRinG said...

lamanya aku tak singgah cerca engkau senduk!

nak tanya apa khabaq pun tak yah la kot.. kalau tak sidaht takkan senduk boleh posting lagi kan?

wuahahahhaha

cabaikering

ULTRAMAN said...

semoga akak cpt sihat yek!...

Invisible_authoR said...

laaaaaaaa..

kena campak pulak ke. ni mesti kecik2 dlu x penah kena ni.


nak petua lagi ke?

1 - dh makan sup ayam belom?
2 - cari daun semambu (org kedah panggey daun mambu) tu kibas2 kat badan bg hilang miang, lagi bagus kalau tido bogel, lapik daun semambu tu. pastu kalau ada kolah kat umah bubuh daun tu dalam air kolah tu dan kemudian mandiii..



kesiannya akak sesenduk tinggi.

sudah jatuh ditimpa tangga. moga2 lepas demam ni berat bdn makin susut.

ngeeeeee..

~Eila @ Along~ said...

kak senduk..jgn minum air kelapa..nanti urat bengkak..kena campak kan..elok amalkan byk2 air 100plus tuu..dan kalo p jumpa doktor pakar..die bg ubat besar2 suh telan dan bg ubat sapu..eila kena dulu 2 hari je terus ilang..no more gatal2..ni bukan campak biasa..ni sebab darah ade virus..

mummYaeesh said...

hamboii...campak pun ada saiz ke uols??campak halus, campak kasar, hamboiii mcm garam la plak...

takpe uols...yg penting minggu ni takyah diet...diet dtg sendiri...

run.rush said...

get well soon..

Let's SHOPPING Uollss!