ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 19 February 2009

soalan yang lebih susah dr soalan kubur

nahhhhh...akak kena buat tag uolss....sebenarnya tag2 ni malas tul akak nak menaip nyer senanh oi..tp ni amanh ni kena buat..kang sersentap ikan puyu lak bila akak x buat kan...so buat ler...nak tau pasal ape uolss?...bace lah....

Copy and paste and put your own answers in. The purpose of this is to get to know your friends better and it's so much fun!Here are the rules - post this list on your profile (in Notes) replacing my answers with yours. (You can add the notes tab to your profile page! Tag 25 people to do the same thing If I tagged YOU, it's because I want to know more about YOU!


1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE?
Datin Paduka Seri Ampuan Senduk bte Datuk Bendahara Bentara Luar Tunku Sudu

2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIed?
semalam..akak bangun pagi bila akak tengok cermin akak nampak hantu uolsss...meraung2 akak bagai nak gila..siap terkincit uols..ujung baru akak perasan hantu tu adalah akak sendiri...

3. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING?
habis tu...ape soalan ni...kalau akak xde tangan ko leh tanya soalan ni yer..habis tu x kan akak nak jawab " i lebih suka tulisan kaki i"...sengal...

4. WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAL?
ape saja yang halal..bedal je uolssss....

5. DO YOU HAVE KIDS?
agak2 bapok macam akak ade anak ke tidak?...kalau nak tanya tu cuba jengok2 keliling dulu ek

6. IF YOU WERE ANOTHER PERSON, WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU?
gila ko....senduk kan popular can chantek..gitew..mak sanggup gadai harta semata2 nak kawan ngan senduk...


7. DO YOU USE SARCASM?
ape tu..maaf yer akak x tau ape tu...baha saintifik ker ni..sorry i x paham bahasa tongga yer...

8. DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS?
motip soalan ni..kenape ko nak akak pindahkan kat ko ker?..ko suka ker tongsil ni nok?

9. WOULD YOU BUNGEE JUMP?.
nyah...banyak lagi keje lain..menganyam ke...mengait ker..ade keje gila yang ko nak buat...lain lah kalau ko tanya akak nak mengaji x..mesti lah nak jawapannya...

10. WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL?
akak orang malaysia ok..jawa lagi.....cereal konon..sape yang jawab cornflake ker, honey star ker..ko mmg berangan...x sedar dr kecik dah kena sunbat tempe...

11. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF?
sorry high heels akak xde tali ok...perluker?


12. WHAT IS YOUR FAVORITE ICE CREAM?
aiskrim hidup...hihihhihih


13. WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE?
dia kaya ke tidak or hanjeng ker tidak?

14. RED OR PINK?
motip?...


15. WHAT IS YOUR LEAST FAVORITE THING ABOUT YOURSELF?
ehtah lah akak pun x tau...same rata kot semuanya

16. WHO DO YOU MISS THE MOST?
persahabatan macam dulu2


17. DO YOU WANT EVERYONE TO COMPLETE THIS LIST?
ko tanya akak pastu ko nak suruh orang lain habiskan..ko hanjeng kan...baik ko tanya orang lain je bongok...


18. WHAT COLOR PANTS AND SHOES ARE YOU WEARING?
hitam and kuning..unifoerm ler...


19. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW?
whitney houston greatest love of all - sambil nyanyi2 kuat2 ...sedapnya suara aku..macam sial...


20. IF YOU WERE A CRAYON, WHAT COLOR WOULD YOU BE?
motip akak jd crayon...x kuase akak...


21. FAVORITE SMELLS?
entah lah asal sedap aku bedal je...kenape nak hadiahkan ker..kalau tanya je baik tak yah

22. WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE?..
Miss Anita Orkid


23. FAVORITE SPORTS TO WATCH
synchronize swimming


24. HAIR COLOR?
hitam dengan perang2 karat ala2 baru lepas mandi air lombong...


25. EYE COLOR?
agak2 akak ni jawa..so mate kaler ape?...


26. DO YOU WEAR CONTACTS?
malas..tunggu ujung bulan nak beli lence korea tu...ahahahahah

27. FAVORITE FOOD
asam pedas ikan pari....oh tuhan...faveret uolsss


28. SCARY MOVIES OR HAPPY ENDINGS?
semua suka...bebas


29. LAST MOVIE YOU WATCHED?
lupa uolss..akak pi ngok ngan kak bed ari tu...

30. WHAT COLOR OF SHIRT DO YOU LIKE TO WEAR?
gelap2..supaya akak nampak kancil...


31. SUMMER OR WINTER?
dua2..kalau summer anak2 ikan kuar bermain..kalau winter lak..leh pose2 pakai fur...

32. HUGS OR KISSES? dua2 lah..cim mesti kena peluk kan...

33. MOST LIKELY TO RESPOND TO? entah!

34. LEAST LIKELY TO RESPOND? hanjeng2

35. WHAT BOOK ARE YOU READING NOW? cara2 merampas harta jiran anda

36. WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD? ape soalan anjeng yang ko tanya ni...

37. WHAT DID YOU WATCH ON TV LAST NIGHT? american idol...mak suka ryan tu

38. FAVOURITE SOUND(S)? semua suka

39. ROLLING STONES OR BEATLES? dua2 hanjeng

40. WHAT IS THE FARTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME? tongga...umah kak bed

41. DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT?

ada..terajang orang sambil menjahit baju kurung...

42 WHERE WHERE WERE U BORN? ireland

43. WHOSE ANSWERS ARE YOU LOOKING FORWARD TO GETTING BACK

semua orang..kalau x jawab tu maknanya dia anjeng or dia bisu...

amacam puas hati?....penat tau tak..hanjeng sangat..panjang lak tu..hey soalan kubur pun ade lima je tau..pandai je ko nak banyak tanya kan...

p/s : dengan itew akak tag semua orang..sape x buat dia adalah hanjeng

14 comments:

[-suziey-] said...

waaa.sungguh gigih menjawab tag pnjng berjela..

hai salam singgah;)

rizz said...

10. WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL?
akak orang malaysia ok..jawa lagi.....cereal konon..sape yang jawab cornflake ker, honey star ker..ko mmg berangan...x sedar dr kecik dah kena sunbat tempe...


ahhahahah taw xpe..:) lucu taw kak sendok neh

l0ti f00l garden said...

wah...
akak senduk menjawab soklan ngan penuh kebernasan dan berhemah tinggi...
huhuhuhuhhhuhu

cokolat said...

sundelll... suka yer ko dengan eskrem idop? perisa apa tu?

suw said...

kekekeke..jawab taq ble lepas geram terus nih..bgs kak senduk bagus :P

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wakakka aku suka ngan jawapan akak senduk wakakak ramai tul suka tang ko nyah wakaka... nie sume keje rizz ko hanjeng kan jer dia wakaka kemain panjang nak mampus wakaka

linn said...

aku ske jwpn ko no 12 tp tak ske no 43. hanjeng ye sapa tak jwb. cissss...mmg kena jwb laa ni maknanye.

chronicles of angelzz said...

noxx klaw mek x jwab cemana?
mek x nak jd hanjenggg...

chihuahua boleyhla...
comel2 kiut gtew...

.:iss:. said...

so perlu ke mak buat nie?

mak bukan orang uols...

mak gajah..leyh?

Anonymous said...

Perlu ke letak tajuk entry dgn ada soalan kubur tu..
walaupun nak wat lawak sekali pun jgn babitkan pasal agama, akak kan org islam jugak kan.
kak thu ke soalan kubur tu susah mana, kat dunia boleh lah jawap, tapi kat kubur nanti seme amalan je yg blh diguna pakai.

--sorry kalau terase ye kak.. blog akak tetap meriahhhh...--

Shumierain said...

semua jawapan anda betul maka lulus la anda..A++

mimi's mayonnaise said...

Errr.. saya baru baca entry nie..
disebabkan saya dah terbaca entry nie..saya pun kene jawab soalan tu jugak ke..?

mummYaeesh said...

hadoyaiii..skang kul 4.48pg..perlu la weols gelak guling2 sorang2 baca uols nye n3 ni...woohoo..pecah perut siot...weols mmg da kena tag pun menatang ni..so akan dibuat gak..slamat la weols tak jd hanjeng katanye..woohoo

btw, oleh kerana jawapan yg diberi sgt mengujakan maka sbb tu la weols tag kak senduk...jgn malu jgn segan sila la wat ye!

Anonymous said...

soalan yg lebih susah dr soalan kubur?? astaghfirullah...xperlulah buat tajuk cmtu...Mungkin soalan-soalan kubur telah kita ketahui jawapannya dan seterusnya dapat menjawab dengan tepat pada hari ini, tetapi yakinkah kita bahawa adakah kita dapat soalan-soalan tersebut di alam kubur kelak? Pada masa itu hanya amalan-amalan yang kita lakukan di dunia sahaja yang dapat membantu. Renung-renungkan lah..

Let's SHOPPING Uollss!