ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 17 February 2009

sorry uolss akak sakit...

sorry uolss akak sakit uolss...

sorry uolss...akak x larat sangat..akak mungkin suspect kena denggi...sintom2 macam penyakit denggi..tp semalam akak mc and pi check doktor and amik darah...doktor kata xde ape2 cuma ade virus je ...tp doktor kata sintom macam denggi..sebab merah2 dah satu badan dah..tekak masuk ape pun x sedap...

kepala macam berat je...ari ni kena keje gak..sebab mc dapat 1 hari je...ape pun badan masih x sedap ler..tekak perit..merah2 kat padan banyak gila..sampai muka akak nampak cam alien...

sabar itew dugaan tuhan uolss...

ke gara2 asam pedas rosnah johari yang akak makan kat karnival kat upm yang rase cam hanjeng tp mahal nak mampus..nanti akak buat entry khas...sakit nor ati akak...lepas makan terus sakit perut...

21 comments:

rizz said...

sian kak senduk..saba laa ek dugaan sakit tu.riz sakit gak.nk p klinik jap g.
kak senaah msak asam pdas? haha rase hanjj kerr

pepito mikoraso said...

alah..
cian kak senduk..

linn said...

konfem ke sb asam pedas? aku saspek ko diet gila2 sampai sakit2 dan salah mkn ni. ko jgn gile ok makan biar berhemah. ni dah sakit2 ko gak yg susah. gitu.

.AzFaRuL. said...

dengan kuasa bulan akan menyembuhmu! ;)

Senotip Synte said...

cian kak senduk sakit. harap masih dapat berblogging even sakit. ni mesti kak senduk giat sangat berdiet sebab kancil idol nih!

kalo saspek demam denggi ... sila la baca artikel ni ... kot² la buleh membantu >>> http://ahhpening.blogspot.com/2009/02/dengue-fever-remedy.html

semoga cepat sihat!

hezesuze said...

aduyaiii keciannye kak senduk...cek betol2 tau takut gak kalo bkn demam denggi, demam chingukunya...

demam tu akan mmbuatkan bdn ada bintik2 merah + sendi sakit2...lemah 1 bdn...

anw, moga cpat smbuh ek...

KV said...

tah tah akak keracunan kut. Ha ha tak tau.

Madu Beracun said...

sian akak..
get well soon.

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

alahai siannyer ko nok wakak banyakkan minum air masak weiii minum air suam... insya'allah baik lah... orang kata bila kita sakit nie tue tandanya Allah hapuskan dosa2 kecil heheh apa pun aku rindukan entry ko nok wawawawawa cepat ler sihat... weiii krg doakan moga2 kita sumer sihat walfiat hehehe

~Eila @ Along~ said...

kak senduk..eila dulu pun kuar merah2..p klinik doktor kata denggi..pastu pegi hospital pakar..doktor kata demam campak..die bg ubat power..2 hari dah hilang..pegila jumpa doktor pakar kak...cepat baiknya..cuma kos tinggi sikit..

Anonymous said...

ala kesian nyer kak senduk neway moga cepat sihat...we ollls rindu kat akak senduk...

.:iss:. said...
This comment has been removed by the author.
.:iss:. said...

nyah, makan banyak sangat limau kot kekdahnyer..

ke uols da berjinak2 ngan air inai noks?? gtew...

tapi iols rase uols kene sabotaj ni ngan contestant Kancil idol berbadan gajah yang lain...vleyh?

lariiikkkkkk

jengae said...

kesiannye akak...get well soon ok!!! tak sabar nk denga entry asam pedas hanjeng itu!!

take care kak sendukkk

Anonymous said...

mak jual kain kapan nok...
utk kaw nyehh, mak taja...
ko nak sape mak anta pegi fitting size ko ? ke saiz lame lagi..
size 13 belas kan??

--pak ngah sudin..

cokolat said...

mak speku ko mengandung ni.. maybe 5 minggu barangkali.... huahua!!

rehatler nok... taking k ok.. :)

chronicles of angelzz said...

uollss moga cepat sembuh...

izal said...

menstrual dah telan tak?

asik telan marvelon je mana nak baik...hehehe

get well soon dear..

tigrismalaya said...

konfiden jer uols makan asam pedas rj yue...hahahha...terhingat lak aku pic yang ala2 rambut diterbangkan angen bayu...kuikuikui...

pasti ker uols ulang alik pi tandas tuk cheriss...tah2 gi ngendap anak2 ikan...lariksss...

mummYaeesh said...

wah..baru nak teka sbb asam pedas rj ke??skali da terang lagi nyata uols siap tulis nama penuh...woohoo..
mana taknye..baru tgk banner tu jek weols da sakit perut ni kan lak uols g jamah betul2 haruslah ke tandas uols...tp bak kata tm bleh cuci mata tgk anak ikan di sana sini..woohoo!

p/s~ sejurus lps uols bergegas dari tmpat kejadian..owner asam pedas rj atau rj itu sendiri telah berada di lokasi katanye..live lebih much2 better dr gambar yg tergantung disana sini tuhh..hadoyaii..

Anonymous said...

semalam i pun sakit jugak ...
huhuhu

-joey-

Let's SHOPPING Uollss!