ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Sunday, 8 February 2009

Kawen?....berdebar uolsss

akak nak tanya semua pembaca..sapa kat sini dah kawen?..sila angkat tetek!...akak nak tanya kawen best tak?..meriah ke tidak uolsss?...agak2 lebih best dr bujang x?...agak2 leh tak menggatal ngan orang lain pas tu?...agak2 leh x korang berpoya2 ngan rakan2 lepas korang dah kawen?...

itew lah yng bermain di pikiran akak uolss...umur akak telah menjangkau di bibir senja uolss..tp akak masih lagi bapok...macam mane ni uolsss...adakah akak akan bapok sampai tua..atau akak bapok di bibir saja lepas ni...mmmm akak pun x tau...cam ne lah rupa akak bila akak bergelar Abang senduk nanti...(maksudnya akak dah jadi lelki sebenarlah tu uolsss)...

semalam akak telah di kejutkan oleh panggilan telepon seorang kawan akak yang merangkap mamarazi gitew...dia bg tau one of akak punya geng2 lempuk di sekolah kawin....terkejutnya akak..lalu tercirit uolss...sebelum ura2 akak dengar yang dia nak kawen..tp x sure lah betul ke tidak...

waktu kat sekolah dulu dialah yang paling lempuk uolss...kira queen lah uolss...ujung sekarang dia yang kawen dulu..tahniah nok...lelaki ko sekarang...ape pun akak ucapkan tahniah sebab dah jadi laki orang..akak masih terngiang2 yang dulu ko cakap ko akan jadi bini solehah..ujung2 ko jadi suami yang soleh..tahniah nok....



setelah mendapat call... akak and kak cam terus merempit ke dewan orang rmai ini..akak tertanya2 kenape akak x di jemput..adakah akak pecah lobang uolsss...kenape ko takut akak pecahkan lobang ko yang ko dulu adalah diva2 ke uolsss...akak bukan cam tu uollsss...ape pun tahniah uolsss





dua pompuan di atas lah yang menjadi mamarazi di majlis tersebut...yer lah akak kan x di jemput so kalau datang hukumnya haram..teringin nak tengok kawan2 baik akak kawen...nasib baik mamarazi ni ade..so dapat lah akak tengok gambar dia uolss....







ape pun uolss jangan risau kay..kalau akak dah bersedia nk jadi abang senduk nanti and dah sedia nak menjadikan pompuan menjadi teman idup akak..akak akan war2kannya di sini ok..jangan risau...akak akan buat besar2an..and jemput semua orang...
akak nak wedding akak menjadi wedding of the year katanya..gitew....feeling sangat kan...
akak nak buktikan bapok juga leh kawen..tapi bila?..tunggu lah..lagi 20 tahun?..lagi 30 tahun?..atau pun hanya mimpi....
berdebar bila pikir pasal kawen ni uolss..sebab kewanitaan akak telah sebati dalam jiwa...sebati katanya....hahahahahahahahahah....ape pun akak tunggu kak bed kawen dulu..then baru akak kawen...

24 comments:

ainn08 said...

Wakakakaka....lawak noq entri kau nie..syukur ler dia dah BERUBAH..
ujung2 sok jangan dia angkat kaki sheeda sudah nyehhh....
tp kau tgk noq, pic berempat tu..tetap kepit kakinya ...wakakkakakaaaa

ULTRAMAN said...

amin...semoga akak akn dpt jodoh akak nanti.... jodoh di tangan tuhan.....syukur la kwn akak tu da kawen...xdpt la dia nak flirt lg...

izal said...

kalau ko kawen, kalah tok ti dgn mawi kawennnn....

boleh ke ko mengapom?

aku doa kan ko berjaya....insyaAllah

popo said...

wah akak.. kelas gitu... baguslah kalu akak pkir mcm tue... kalau ader jodoh tak kemana...

@LiYaNNuaR said...

itu le namanya dah tiba jodoh... takpe nok... dpt gak nengok pengantin kat sini... aku pon mcm ye lelain nokkk... ape pun... meriah uollsss...

ape pon... kawen, haruslah sonokkk... ngeh ngeh ngeh

~BEE~ said...

ape2 pun mesti ramai yg doakan agar akak senduk menjadi abang senduk suatu hari nanti...berdebar katanya...yang penting wedding mu nanti harus lah meriah kak senduk oiii...


kawanku2 yang bapok suatu ketika dulu dah ramai yg ada kluarga bahagia...ha, kak senduk for sure lagi bahagia gitu kan....x sabar nak tunggu 'kedatang' abang senduk...

Hafez Zahruddin said...

Orang yang lebih terbuka bercakap tanpa mencemuh menunding jari. Orang yang lebih terbuka selalunya akan berkata bahwa lelaki lembut ni sebenarnya ada kelebihan daripada lelaki biasa. Ye la, lelaki lembut faham naluri isteri dan sensitif apa yang ada di hati seorang isteri. Oleh itu, toleransi laki bini tu lebih banyak lagi. Cuma pihak wanita mesti la paham yang hati suami tu serapuh hati dia jugak...

chronicles of angelzz said...

mek da kawen nyah..
nikah jer x lagikss...
gtew katanya...

hurm membujang smpai ke tuala nmpaknya...

tp klaw nk kawen jugakss lets terbang ke belgium...

concept kawen di obersee gtew...

Anonymous said...

i love u baby fifiyana layola. Semoga perkahwinan kita kekal hingga ke anak cucu cicit. Amin uolls!

veeda_areena said...

kalau abang sendok kawen... kak bed lahhh antara org yg paling bertungkus lumosssss nokk... don worri akan mak siapkannn dress ala2 baju pahlawan gito.....makesure nokkk buat kat hotell taww...

mak taww naperr ko nak surohh mak kawen dulu... sebab ko tak sabar nak nyanyikan lagu2 feveret mak masa majlis perkahwinn mak kan... hhohohohoho... kalau ko kawen haruss dah tak bolehhh memondan lagikk....

hOtMaMa said...

motippp kawan ko tu dah bertukar jd jantan tp time bersanding kaki tetap kepit uols... opss...pose2 sopan kot..!

lidya said...

nok.. sasa gituw kawan ko!~ untong ler bini dia.. kalo sapa kawen dgn ko pun untung.. ko kan paham perasaan pompuan!~

Yatt said...

baguslah kalo kak senduk dah ada rasa nak jadi abg senduk pas ni..smg segala impian n angan jadi kenyataan..aminn

tp mmg best arrrr kawen ni kak senduk..!!!!
try lahhh..mesti xyesal punyerr.. :-)

Izo Candy said...

uolz klu kawen tema ape nti?
huhu

Tijah Lawa said...

abangggg!!!!!

jgn tinggalkkan tijah banggg!!!
kalu senduk kawen, mak nak sponsor hantaran la jugek. sepersalinan baju melayu lace see-thru dr perancheessss gittew. bleh nok?

Persatuan Anti Mak Nyah/Anti Mak Nyah United said...

PONDAN! INSAFLAH PONDAN! GELI AKU

rizz said...

haha lucu nyer.takpe ade jodoh mne taw kak sendok naik plmin lak kannn:)

mayonnaise said...

Oooo... ok tu lah yg dikatakan ketentuan ALLAH..

Saya doakan akak senduk bertemu jodoh juga satu hari nnt.. AMIN

.AzFaRuL. said...

ne gmbr kak senduk?

arep said...

tetap pose2 sopan santun...

kakak.. kawin la ngan CW.. i nak jadik pengapit..

bley????

Anonymous said...

Ko ingt kan halal ke laki nak kawin sama laki? mana dalil ko belajar tu? Kak Senduk tu bukan pondan ok! tapi Lelaki yang Lembut!! Jgn nak api-apikan CW dgn Kak Senduk yg tak berdosa tu!

mummYaeesh said...

1st of all..kawin tu satu perjudian..so untung sabut timbul.untung batu..timbul ke??

tp utk soalan kak senduk kat 1st paragraph tu...sume jawapan weols...yes!sbb laki weols begitu sporting katanye..tak caya tanyelah hotmama & tigris malaya..ala2 spesis laki2 diorang tu jugak la..woohoo..

Anonymous said...

akak yang hensem.. smuge naluri brubah n cpt jodoh n sntiase atas landasan yg btl.. dan tetap meriah! .. :) ..

-anon yang takut nak bagi nama tu ke?-

Prem Shekhawat said...

i love u baby fifiyana layola. Semoga perkahwinan kita kekal hingga ke anak cucu cicit. Amin uolls!

Let's SHOPPING Uollss!