ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 31 March 2009

Ensem + Bau Badan = FAIL

lunch semalam akak telah merempit ke syarikat insuran nak renew roadtax...lepas sattle sume perut lapar lak...al maklum lah perut besar cam labu ni harus isi ketika ia telah berbunyi uolss...teringat lah pulak kat sebalah bangunan tu ade kedai makan...so akak ape lagi catwalk ala2 supermodel trus pi sane...

lauk banyak dah habis tp ade gak lah yang tinggal..then akak trus ternampak asam pedas ikan pari..lauk baru panas lak tu..feveret ni ollss..ape lagi dengan segera akak menyudu ala2 platipus dan cari tempat untuk membedal semua nasi td...

akak nampak port baik punya ..satu tempat kosong...sebelah meja couple yang pakwe dia hemsem giler...harus lah duk situ kan..leh lah akak makan sambil hembus2 mandrem kat pakwe ensem tu...mane lah tau pakwe dia akan beralih arah pada akak yang cantek ala2 wan chik daudni...then amik tempat and trus nak mula makan..sebelum doa makan sempat jugak akak doa supaya akak bertemu jodoh dengan mamat ensem sebelah meja akak ni...oooo giteww sempat nak celah bedah ni...

demi rupa paras mu yang ensem..ketiak busuk pun xpe..janji aku ade bf ensem..ko ade ke...

then akak mula membedal nasi tu..tetiba hidung akak bau lain macam je...ape yang bau sial sangat ni..bau cam tapai yang di gaul dengan ikan masin...korang bayang kan lah...busuk sial...akak cari2...then akak tengok pakwe makwe sebelah akak ni siap makan bersuap2..awek dia x lah lawa mane..kalau di bandingkan dengan akak..cantek lagi akak...raut wajah dia seolah2 salah cetakkan nya..mesti mak dia mengandung dulu suka mengata muka orang tu...tu pasal muka pompaun tu warok...(nada jelous) ..sambil makan tu angin bertiup sepoi2 bahasa gitew...

oh tuhan sungguh busuk..sah2 ade syaiton di sini..lets simbah holly water..

oh tuhan..bau ape ni...rupanya bau badan mamat ensem td...akak rase bau dia fuyoooo mmg azap..cam bau tapai campur ikan masin then korang makan lepas tu korang cirit..bau tu lah...busukkkk...akak ngok leh plak makwe dia tu terkepit2 tersengol2 ngan mamat tu....dasar pompuan desperate..mesti ko pikir..biarlah ketiak or bau badan busuk...janji ensem....ko mmg najis ok...tu ah dia kalau bercinta..bau ketiak busuk pun leh jadi bau Raplh loren gitew...


akak rase bau busuk dia tu leh buat orang mati..muka je ensem tp pengotor n x jaga penampilan langsung...dr akak bagi markah 100 td akak trus tolak jadi -5000.... tu dia..fail habis lah..pompuan tu bongok agaknya...akak ingat akak je bau..rupanya semua orang ngah makan kat situ pun perasan...trus akak x abis makan...bangun n basuh tangan...

nyah yang ko selubong bagai tu nape..ko ingat dengan selubong tu orang x dapat bau ke mulut ko yang x gosok gigi setahun tu...sah sah selubong ko tu akan reput di makan gas mulut ko nyah...

waktu akak basuh tangan tu ade sorang akak tu basuh tangan gak..dia cakap kat akak " adik duk kat sebalah budak berdua tu yer...x bau busuk ke..kuat betul bau badan dia..macam bau bangla"...lantas akak menjawab.." akak tak tau ker saya hampir termeninggal td..."...akak tu gelak bagai nak gila dengar jawapan akak...hanjeng tul akak ni tau...cover gelak sikit ok..dah lah gigit akak tu rongakl sebatang...opsss

akak cadangkan mamat ni dijadikan perisai utama untuk memerangi israel lah..bawak pi israel..then suruh dia kepak2kan tangan dia cam burung..pasti bau dia merebak keseluruh israel..mau mampus semua israel tu ok....

ape lagi dah bau cam pantat tu akak bangun and lalu sebelah mamat tu ...akak cakap "..eee busuk betul...macam bau cirit"..then mamat tu pandang akak slek je..mampus lah.... dah mmg ko busuk..akak cuma bercakap benar je...

nota kaki: tapi mamat tu kalau di berus, di sental. di hempok2, direndam ngan klorox ngan softlan setahun tu..mau elok jadinya tu...sayang sayang...(tetap kan nak jugak.)


33 comments:

Ma'am_Chelsea said...

Tu la Kak Senduk..

Cinta tu bukan stakat buta mata jer... Buta idung skali...

Kikikikiki =))

Entah....aku pn xtau sape aku said...

ko jgn ckpla bau mcm bau bangla...mak fobia nyah......kalu mak lalu sebelah bangla....mmg sah2muntah darah....najis baunye...haprak!!!

Maya Qistina said...

nyeh...mak rse mamt tue beli perfume ciplak kt pasar malam ler nyeh...huhu

hezesuze said...

dpt ku bygkan busuknye camneh kak senduk oiiii....

itew br bau ketiak dia...lom laie bau k***k dia...

larikkkkkkkkk

abbyfunny said...

aku pun pelik la akak.. pompuan yg muka warok (tiru ala2 nyah) ni mcm pendek akal jer kalau dapat bf ensem kan?? Kok je pun ko beli la body shampoo, dedoran.. apa2 yg patut bg bf ko tu paham.. x terpengsan lak dia dok kepit2 ngan jantan tu.Kebal sungguh minah itu atau dia memang dah xde deria bau..?? Musykil.. misteri nusantara ini harus akak kupas kupiskan dan jadikan ia topik perbincangan..

ShirVen said...

sokong kat senduk!!! wl encem mana pun if bau cam bau hantu.... fail se fail nya!!!!

||| PöJìé PööH ||| said...

eiyeuwww..
choy la jntan mcm tuh!
dapat bygkan..
uweekkk!!

iLOVEspeed said...

org kelantan ke kak jantan tersebut?


*lariikkk jugak*

narita said...

hehehe...kalau muke encem tp bau cm kambing...sejuk mata memandang tp sakit hidung membau...haha...

Anonymous said...

Hebat si hezesuze tu cuba bayangkan bau k***k jantan tu...nak bau la tu...huhuhu...

.AzFaRuL. said...

aiyo.. ada jgk manusia cmtuh..

datin cik sal said...

norks.. melk sujuds uols kerana dpt menghabiskan nasi uols tatkala lori sampah parking disebelah..**oppss** hang selesema-KAH??? **larikkssss

rizz said...

hahhaha lawak gle bce entry kak senduk ni yeap mmg betul takat muka ensem tp bau busok adoilaa hazabb! haha fail

b-boy said...

peh merempit tu uolllsss... bf hensem and wangi kompom ramai nak.. i like... ekekeke

linn said...

pehhh...bagus laa ko kak. berterus terang kt mamat tu lg bagus. aku saspek awek dia tu tade deria bau dah kot. smpai org lain leh bau dia tak bau. sungguh kesian!

mardotti zaaba said...

kak senduk lain kali buat2 la mcm hidu2 lauk dia makan, pehtu ckp "eh ingt bau dr sini, bukan rupanya" pehtu pandang mamat tu buat muka nk muntah pastu baru ckp "eeee busuk betul bau mcm cirit"

kak senduk nak laki kacak tp busuk ke, laki buruk tapi wangi?

Amor Rizan said...

hehehe.. betul gak mardotti zaaba ni bilang.. nk laki kacak tp busuk ke, laki buruk tapi wangi? hmm.. klau busuk; leh mandikan, sabunkan, deodorantkan.. klau buruk? mmmmm.... agak2???

mummYaeesh said...

kdg2 org yg mengalami masalah bau bdn (genetik) ni diorang tak sedar uols..yelah da imune katanye...tp klu bau bdn sbb tak jaga kebersihan, memang keji la mamat tu!yg awek tu plak maybe da terimune sama!woohoo

Amy Maznan said...

LOL! i mmg x sanggup dgn bau2 badan ni uols!!!

cupin said...

eeuuuww keji!!
ade jugak eh org bau cm neraka gitu!!!
tu salah satu seksa dunia utk kte manusia ni!!
oh tidaks!!!

sweethOneY said...

hehehe
dh la baru nk mkn kann
kacau daun jeeek...

awek dia tu tahan plak ek kak :D

darling8tabby said...

very der potong stim kan..

datin cik sal said...

amor ryzan... biaq melks sambung... kalau buruk.. meh melk introduce kan dgn doktor NARA dr thailand...**larikkkssssssss

jiejah said...

nota kaki: tapi mamat tu kalau di berus, di sental. di hempok2, direndam ngan klorox ngan softlan setahun tu..mau elok jadinya tu...sayang sayang...(tetap kan nak jugak.)


huwaaaaaaaaaaa wakakakakkaaaa
mmg x hengat punya nota kaki
akakakaka guling² haku ..

Tengku Anggerik said...

kak senduk... sakit pinggang aku gelak kan statement nko kak senduk.. adussss.." hampir termeninggal!!! "..wkakkakakakka

CHE AM said...

hak hak hak.....
cinta itu buta segalanya!!!!
ayat2 romantis gituew......
vetul x kak senduk yg vouge
( harus kembang bontot,,,,jgn londeh sudah akak tkot jantan larik )

kalo iolz harus terajang mamat encem tp badan bau mmg azab!!!!

cuba bygkan muka mmg la giler,,,,skali dtg mulut bau cam bangkai,,,,dr nak merasa masakan favaurite ( sup lidah ) tros jd makanan yg mmg nighmare!!!!!!
hehehhehe.......

so akak suply la kat ponpuan tu.....mesen basuh 400 liter....
soh dye basuh laki dye 5x sehari,,,,cukup waktu!!!!!!!

then akak kelim la jantan tu sebagai bayaran.....
camne kelas x????

Cyberwira said...

hehe..Mungkin dia kerja kat syarikat pembentungan kot..kesian dia. Apa2 pun asalkan dia cari rezeki yg halal ok ler. Tapi GF dia kenapa tak ada deria busuk? atau urat saraf busuk dia dah putus kot. hehe

atty's said...

wakakakkaak...tu elok rendam dalam tawas lepas tu..ltk limau nipis satu kontena..

mola said...

Cara saya senang je, untuk menghilangkan bau badan ni. Mandi. Tapi dengan cara yang betul. Cuba lihat di http://penampilan.wetpaint.com Dah 7 tahun masalah saya selesai. Cubalah. Jangan kutuk je, kena tolonglaa kalau boleh.

peej said...

haha..tang bawak israel tu mmg lawak ok..maybe berjaya kot..mana tau kan..hihi..

mak kintan said...

kak..ko mmg best giler...aku gelak tak hingat punye..

sery said...

bau ciritt!!~
hahahahah!!!

AzLaN MoHaMeD said...

eeeww, yucks! disgusting!

Let's SHOPPING Uollss!