ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 1 May 2009

happy birthday kak ita

ari ni 1 may adalah hari jadi kawan akak..sempena hari yang baik ni akak ingin ucap selamat kepada kawan akak..

happy birthday kak ita..harap2 kak ita semakin meletop tau...

Happy 28th birthday kak ita
semoga kak ita sihat selalu, panjang umur, makin meletup, cantik memukau, murah rezeki, lebih bahagia dengan orang tersayang , makin bot tap dan yang baik2 sahaja...semoga perhabatan akak dan kak ita akan berkekalan sentaiasa.. akak berharap kak ita cepat dapat jodoh...kalau kawin jangan lupa jemput senduk yer kak ita...

walaupun kadang2 mulut akak ni lahanat x bertempat..harap2 kak ita tak amik hati yer...akak gurau je tu...ok...ape pun kak ita lah kawan akak sejak dulu lagi...sedar x sedar dah lebih sepuluh tahun kita berkawan yer kak ita...

ape pun happy birthday again kak ita....
hidup kak ita!!!!!...

gambar kenangan hari raya...akak bersama kawan akak ...umur persahabatan kami lebih sepuluh tahun...

11 comments:

rizz said...

wahhh hepi besday k sendok..:p ..yg bju merah tu kak senduk kew eekkee

arep said...

kakak katanya...

mummYaeesh said...

happy birthday gak utk kak ita...
bestnye birthday dia jerk sume org cuti..bravooo!

wah ayu si baju maroon tu..

Anonymous said...

yang mana satu kak ita... ayooooooooooo

Anonymous said...

apalak 'rizz' ni...adalak dia kata happy b'day kak senduk...sah2 citer dalam ni pasal kak ita...ehh, yg mana satu kak ita?...

||| PöJìé PööH ||| said...

aiyooo... atas tuh Kak Ita pakai btudung, bawah tuh versi nfree hari ek??
melerttsss!!!!

btw cantik header dia...
sujud syukur Tok CT tgok akak ada prsaan nk btudung ala² mcm dia jugak..
hiks ;p

anglekuk (si silent reader) said...

selamat hari jadi kak ita..(sapa ntah tu..)..btw mana satu kak senduk dalam gambar tu? yang pakai baju melayu ker yang pakai baju kurung? (mintak tolong jawab soalan ni, kalau tidak tak leh tido)

arenaKu uKanera said...

happy birthday kak ita, selamat hari buruh kak senduk!

Hezesuze said...

hepi besday 2 ita & smlmat hri buruh 2 kak siti senduliza a.k.a kak senduk...hehehe

yg bajo maroon tu shantek ler....bleh kenalan tak????

KudeLaut said...

gambo atas dgn yg bawah tu org yg same ke...?

Cyberwira said...

Syabas kak Ita..we all gurau2 je. Happy besday. Semoga panjang umur murah rezeki.

Let's SHOPPING Uollss!