ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 22 May 2009

teka-teki kembali!

hey uolss.. sesi teka teki kembali lagi..kita tengok saper yang hebat.... amacam leh teka ker....

soalan 1 (clue): jarang di temui..akak sendiri x tau cam ne rupanya....


soalan 2 (clue): beras goreng / sangan


amacam dapat ke tidak..kalau salah baik korang hantuk kepala kat dinding je lah...
selamat mencuba....

22 comments:

atty's said...

tgh dok mencari jawapan nie..

Kak Senduk said...

cepat uolss..dapat ke tidak?

Anonymous said...

1. clown fish
2. ikan pekasam

betul ker kak senduk?

c0nteng said...

jawapan nye kak senduk.gitew...jgn mara kak senduk,nnti cepat kertu okay.
nanti berkedut seribu muke tew..

jawapan sebenar:
1.gmba ikan
2.beras goreng
3.bau busuk

ape lagi,ikan pekasam la!

Invisible_authoR said...

jawapannya adalah:

1. ikan flower horn kepala dongga
2. ketiak masam kalah pekasam


bak mai hadiah !

.:Mas Ayu:. said...

Jawapan yang Mas rasa-rasa la..

1. Ikan Emas

2. Perkasam yang bau dia ala-ala ketiak masam

penyapubaru said...

1. aku taktahu
2. ikan pekasammm my faveret

kak senduk le said...

jawapan no 1 tu x sape yang betul...

jawapan no 2 : macam betul

cepat cuba lagi

rizz said...

ala xtaw ahhahaaa

ULTRAMAN said...

err..... xtau la...
1. emak ikan ke?
2 ikan perkasam ke?

adoi2..mmg tak tau pny...

A.I.S.Y.I.T.E.R.U said...

(mengangkat tangan...)
saya tau!saya tau!

1. clown fish
2.ikan pekasam

kan kan kan...

kalau betul dapat apa?

Anonymous said...

dugong kah jwpannya

- chocolicious sundae

Hezesuze said...

jwpannye....
anak ikan yg xmandi
tu yg busuk tu...

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

mummYaeesh said...

dugong gelak tgk ikan mata besar bau busuk!motippp??kentot kah ikat yg terbelolok biji mata lagi terjueh giginye!ahaks

suhaila-ab said...

hahaha kak senduk wey...aku macam tau je jawapan tuh...ko nak bagi aku apa....
jawapan adalah!!!!!

1.IKAN KEKEK!!!!
2.IKAN PEKASAM!!!!

cepat apa ko nak bagi kak senduk kat aku...hahaha....kalau betul kena dating ngan aku la jawapnya...

Dir said...

kak senduk,

jawapan soalan first tue rasa nyer : ikan kekek..

linn said...

aku tau..aku tau.

1. anak ikan yg lawak.
2. garang nak mampos tp busuk.

amacam? ok tak?

Anonymous said...

1-ikan kekek
2-ikan perkasam

betui tak noq

Uncle Iss said...

eleh
1= Hekan Kekek (wujud kah?)
2= Hekan Pekasam yang dah expired datenya...boley?

annakaigo said...

ermm mencabar sangat la soalan ni kak senduk...
soalan 1, jawapan ikan kekek? ikan badut, ermm kalu salah lagi ikan kekwat juih bibir dah tua nak mampus bergigi taring beruban putih monopous.. ha complete
soalan 2, jawapan ikan kayu(alamak jgn kaitkan seduk kayu lak) erm kalu salah ikan buntal versi pirana, ikan pekasam yang masam lagi tungkik..boley

Anonymous said...

apo la kak senduk,jawapan 1 tu ikan kekek,bg hint org gelak mengkekeh.tp best. letak la gambar TETEK.kan dekat bunti TETEK ngan KEKEK. letak jer gambar tetek kak senduk.comfirm rosak jaringan internet kat malaysia nih.hakhak

b-boy said...

wakakakakaka... klaka le korang2 nie...

Let's SHOPPING Uollss!