ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 25 May 2009

teka-teki time!

hey uolsss..ape kabar semua di hari isnin yang manja ini...adakah uolss sihat si samping laki or bini2 tercinta...so minggu ni ade berselingkuh dengan jantan or betina lain x?...bagus...

so ape cerita iolss ujung minggu lepas?....nak tau ape cerita akak?..korang kena jawab dulu teka teki ni...kalau ade yang jawab betul..akak akak publish ceita terbaru..

so its teka-teki timeee....

uolss dah sedia?

soalannya berbunyi...

3 - 2 = 1

5 - 1 = AIR

apa dia?


amacam leh ke jawab.....?....

16 comments:

KV said...

arggghhhh...pecah kepala ni!

Anonymous said...

Senduk, awat bagi teka teki tak pernah kasi jawapan? Teka teki seblum nie mcm mana?

rizz said...

hahah apekah..5-1=4 la air/ air ape ek ng3h

Anonymous said...

alar... asyik teka teki jek.. bowing arr.. nk tau cite psl kak senduk

annakaigo said...

mak hentam je la,
jawapan berangkai gituuu..
air H2o?
air Ecpi (matila kak senduk jadi dealer)
air asia - sebab kat senduk pun tak nak mengalah dgn kak bed nak g thailand pulak sambut pesta air..
air hidung- nak meleleh(sebab soalan ni tidak menepati tahap iq kami kalu nak dibandingkan tahap iq kak senduk)
air pat pat siku lipat- sebab 5-1 jawab nyer 4..(boley)
harap kat senduk berpuas - puas dgn jawapan dari mak ni.. hehehh
matila lepas ni tak dapat baca entry kak senduk sebab kene blacklist..ampon

zul hairey said...

ha!
yg ni aku tau..
2 jari picit 1 tetek..
kuar air..
kan?? kan??
wakakkakaka...

zul hairey said...

sory2
5 jari :p

ULTRAMAN said...

5-1=4 so, 4 = A, A boleh dieja jd AIR (english).......

pakar teka teki said...

ala senang sungguh teka-tekok kali ni.

lima tolak satu jadi air.

sebab lima jari tolak satu batang keluar la air (melancap).

NEXT!

diadiva said...

3 tu bontot kak senduk..
2 tu ala bentuk kote
1 tu batang yang masuk (jarum)
3-2=1

5 tu jari jemari
4 tu jari yang gengam batang (ibu jari tak termasuk)
5-4=air

Mari kita melancap.. emm sedapppp

mummYaeesh said...

hadoyaii gilo aku baca komen2 ni..yelah budget nak cari hint kan sekali amik ko...segala kote, batang, melancap sume kuar ni!adoi la kretip betul!woohoo

hOtMaMa said...

bongok punya sendukkkkkkk..mcm tak der cerita lain nak buat..tak abis2 dng teka teki!!

bujajas said...

air kosong kot
3 - 2 = 1
5 - 1 = 5-(3-2) = air 0
betol x?

abg nik said...

haha
sya pown berfikir mcm bujajas
kui3...

DaKMuO said...

ye.. jawapannya spt bujajas jelaskan.... 5 - 1 < no 1 ni adalah soalan bagi 3 - 2 = 1... ala.. cam math darjah 5 tu.... lalalalaaa.... dak2 kat atas² ni kalo x otak kuning xleh ke? skali aku lesing.. melekat gigi kat dinding...

Anonymous said...

jwpn 5-(3-2) = air 0 tu logik tp kalo korg blaja math smpai spm,
5-(3-2)=5-3+2=4 la.

jwpn saye, 5-1=air wuduk. hahah

Let's SHOPPING Uollss!