ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Sunday, 26 July 2009

pagi2 dah kena sangsang!

hey uolsss akak bersiaran dr bilik akak kali pertama ..sejak ade berokband ni internet hanya di atas katil uolss...jakunn nya tidak terhingga...so leh lah update blog bagai nak gila kan...

pagi tadi akak bangun k,ul 8 pagi..gigih kan..walaupun x keje ari ni...sebab nak berberokband lah kan...tengah akak berokband dalam bilik akak terdengar budak acheh yang sewa belakang umah akak ngah nyanyi2...

apew lagi pakai bedak sikit trus pose2 buang sampah..cam biase lah kan tektik menggatal gitew...mane lah tau akak di jemput untuk menyanyi bersama dia kan..mane lah tau..hik hik...so ape lagi trus lah akak berborak bagai kan..pose2 pompuan betul lah akak..walaupun muka cam mynmar keje kilang besi kan...


tengah syok bertepok tampar ngan iqbal (budak acheh tu)...akak terdengar satu suara yang bagai petir dr belakang...


amboi...kamain dia bertepok tampar..bangun pagi2 bukan nak basuh kete ko yang berkeladak tu ker..dia boleh melangok rumah orang siap ketawa kuat..pegi basuh kete sana!...

sape lagi uolss..pemaisuri lah yang menjerit tu...sebelum mak akak libas pakai penyapu..trus akak lari laju2...

moral of the story...jangan sekali2 menggatal ngan orang rumah sewa belakang umah anda kalau mak anda ada di rumah...

17 comments:

italembut said...

hahaaah...sabar je la..

Hezesuze said...

walaupun muka cam mynmar keje kilang besi kan...katenye...wakakaka

mmg sengal la kak senduk ni...ahaks!

ayinn said...

ahaha,.. sabor2,..

mak kak sendok sayang anak tuh,..
ekeke,..

Anonymous said...

cantik banner baru nok...

AzlanMD said...

hahaha... aduhhh

::narita:: said...

ahahaha..
mak akak mmg rox la..

dd said...

lainkali kalo nak mengediks tu.. tengok kanan-kiri, depan-belakang dan atas-bawah.. bila line klear baruler over-over.. ni dah kantoi... mesti akak senduk lari sambil terkencingkan.. ha.. ha.. ha.

linn said...

ko lenkali nak bertepuk tampo masuk laa dlm rumah kak oi. si iqbal pun satu tak bg masuk umah dia plak.

PATI said...

wah...dah ada broadband....pakai streamyx ker pakai wimax P1?

Tulisan Dari Manjung said...

lagu baru cik siti sendukliza....

"Bertepuk-tepuk tampar....bertepuk jangan segan.....mengikut hati girang...ibu menjadi marah....

Daun lah senduk daunlah mengkudu...
pucuk lah pauh dipetik ibu...
jangan diikut hati yang rindu....
abang di belakang..ditepuk tampar...
layanglah layang penampor melayang..
orang dibelakang kasih tak kurang..."

Dapatkan album ni hanya di

http://tercipta.blogspot.com/

cehhh sempat promote....

izzu said...

ahaha, mak akak suka betul laser akan kan

rizz said...

hahahha siot jew
banner kemaenn!

Mohamad Shukrie said...

hahahaha darui dulu kelaka tak berubah rubah laa......windula kat abng syam...ehh...kak senduk.....

||| PöJìé PööH ||| said...

hahahaha..
tu lah anak dara menggatal umah anak teruna haross la kne tempik!!

Anonymous said...

kak.. jom kita baca al-fatihah buat arwah Yasmin Ahmad

Pakcheek said...

Mak akak tu power kan. Dah jadi dewi pulak dia tu

Kak Senduk said...

mohd shukrie...nyah sape ko eh..mak kenal ko ke..saje pecah lobang mak tau...

Let's SHOPPING Uollss!