ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 29 January 2014

plz tolong tangkap indon2 sana


hi uollsss...

akak bukan raciest or apa... cuma sekarang ni akak sakit jiwa bila balik umah mak akak

bukan sebab akak marah mak akak tapi pasal..area umah mak akak tu dah jadi macam mini indonesia..
oh god..depan blakang tepi semua indon...

they all ni ada satu perangai " suka hati bijik mak bapak dia je"...

yang betina2 dia duk depan pintu berkemban kain batik sambil ketawa kuat2...isap rokok.. perangai sundali sangat....muka cam kuali buruk tapi sexy nak mampus... sampaikan pakcik tua sikit lagi nak mampus pun stim tengok diaorang yer...

lagi satu suka dia je pakai baju tidur ropol2 jarang nampak coli ngan spender naik motor kehulu kehilir..pi kedai.. macam sial...

diaorang ni ada satu prangai yang suka duk satu rumah ramai2..lepas tu berlonggok depan umah...bila kita lalu dia pandang je ..macam kita lak pi negara dia... mmg sakit hati..

yang lelakinya pulak..x berbaju..muka penyangak..bau rokok kretek kuat...macam gangster

lagi2 lah pulak sebelah umah akak tu ada kedai makan ayam penyet..dahhhhhhh..seluruh pelusuk indon kat kampung duk bertenggek kat kedai tu.. ketawa x hengat macam negara dia..

x yah pi indon yer ko dah rasa macam kat indon... mane lak betina2 muda yang menggedik cam haram.. diorang ni suka benar pakai baju ketat2... sluar ketat...badam lembu pakai suar saiz semut..berbonjol2..mengleber2... kalau ikutkan hati nak je aku simbah air panas...

sebelah umah akak tu lagi lah..suka dia lah nak kareoke lagu dangdut kuat2... suka dia tengahari ke..malam ke...

aku pedulik apa ...aku maki kan...

lagi satu hal..diaorang ni mmg suka lah sangat nak bergaduh..menjerit2 macam bijik tercabut...
maka kalau bergaduh semua dalam kain semua di sebut.. x pedulik lah ada orang ke tak ke..suka dia je


tapi mmg x leh tahan yer dengan perangai diorang ni..jangan lah ko bagi muka..dia buat cam negara dia...suka dia nak bertepok tampar dengan jantan depan2 orang..rasa x bersalah je ko duk negara orang...

lepas tu bila polis lalu..dia buat x nampak je..dia leh cakap " saya nggak takut ama polis di malaysia..huluri uang aja.." ..x ke hanjeng... cammm kim and the mak sangat.

awas yer..akak dah assignkan kawan akak izzabelle report kat imegresen..kawasan akak akan di gempor minggu ni katanya... x sabar rasanya... 

sakitnya hati.......

18 comments:

kindaichi kid said...

wahhh menderita nya...kalau pregnant sure kenan muka indon nanti...

Nissa Kawaii said...


tolong juga pergi ke area kg.dato abu bakar baginda, area GATE 1 putrajaya, precint 15 -sg merab tu... sana pn dah mcm mini jakarta..asal orang mesia lalu, die duk tgk je..ramai sgt, smp umah sewa pn diorang juga..kalau bersih takpe...

Suria Lekatlekitgurl said...

Ni spesis hutan indon mana mai ni... Jenis2 camtu selalunya dari spesis rimba je Kak Senduk Ooi.. Kalau spesis kotaraya ni lain skit. Elok la di gembur.. sama pak polisi ngak takut... sama pak imegresen takut ngak.. tengok ayam penyet ke depa kena penyet lepas ni
Hot >>KOMPOSER & PENYANYI AJAI BUAT PEMBEDAHAN HIDUNG
Cerita >>KENAPA DALAM FILEM & DRAMA SERAM BOMOH DI PANGGIL TOK?

Izzan Yong Rosdin said...

kawasan rumah saya pon sama kak senduk.. dorang duduk rumah sewa orang org tempatan sewakan.. rumah sewa tu buat guna kayu terpakai tp yang peliknye tak de pulak majlis perbandaran dtg robohkn.sampah sarap bersepah2, parking kete ikut sesuka hati letak depn rumah org. keliling rumah penuh org jual satey minang dan bakso.. kdg2 rasa cm kita pulak pendatang dorang dah terlalu ramai sgt dekat sini..

Miss Brenito said...

menjerit macam tercabut what??? hahahahaha... rindu sama kamu bangat dong.. hahahahaha

Irfa said...

aku setuju 200%
aku ni dahlah jarang2 naik komuter
tp sesekali naik adoi.. rasa cm tercampak kt negara dia.pakaian mmg hazab lah, kalau slim mlim tu oklah.ni dah tersembul sana sini, anak tgk pun aku tolong tutupkan mata

Zareda Norman said...

Tu mesti indon low class. Ada juga indon yg bagus.. mcm kleaner kat opis ni.. solehah gitu.. pembersih giler.. kqlau kita buang sampah byk sikit mulalah dia perli.. puannn... hari ini sibuka ya.. tong sampahnya penuh.. ewah ewah.. tapi suka je sbb dia baik

Anonymous said...

ataupun you all jeles sebab tak mampu pakai pakaian sedemikian rupa dikhalayak

noya ahmad said...

aku rasa indon yg pangai mcm gampangs ni kan mmg dah berlambak kt msia. sama je spesis mcm bangla. aku heran btul dorang x takut undang2 kat msia. btw... seronok baca entry senduk kali ni...relaiti kat msia

Aila Fadhila said...

tgk la Polis Malaysia x dihormati sbb sikap dorg sendiri. klau bkn realiti takkan dorg blh ckp camtu.. suka2 amik sepuluh hengget dua puluh hengget... janji lepas duit rokok! mcm bangsat polis yg mcm tu.. * bukan semua tp ada *

sue said...

Cepatlah gerak gempurkan penempatan idontu nanti cepat2 buat entry ye kak senduk tak sabar tunggu nie.

Liyana Sohaime said...

Adoi hazabnye area umah ko kak,aku yg baca cite ko ni pon rengsa je rasa, aku harap diorg sume kene tangkap dan dihantar balik indon.

Anonymous said...

" x yah pi indon yer ko dah rasa macam kat indon... mane lak betina2 muda yang menggedik cam haram.. diorang ni suka benar pakai baju ketat2... sluar ketat...badam lembu pakai suar saiz semut..berbonjol2..mengleber2... kalau ikutkan hati nak je aku simbah air panas... "

tak menahan tergelak terguling ai baca kenyataan nih....

zara zain said...

senang je..kak senduk g bt report kat jabatan imigresen..
bgtau ada penempatan indon, skrg kan pembersihan sedang djalankan..
kasi halau je..jgn kasi muka kat diorg nihh..
x sedar diri mnumpang..ada aty nk jd mem dnegara org..puiii

aNdrEj sUFi said...

bile turun g kedai jer k0npem mat2 ind0n ni tengo0kkkk ja,macam kita pulak yg tsesat kat ngara di0rang ~

update kak sendukkkkk >.<

Zulsyain Naqiah Rain said...

indon ni dia mmg xsuka dgn org malaysia..tp dia cari makan di Malaysia

Saharin Jim said...

Salurkan maklumat ke jabatan imigresen Malaysia

Anonymous said...

apa nak heran .....
dah kita Malaysia tak suka kerja warung, kerja kotrak buat bangunan, tukang sapu ....
ada deorang kisah korang tak suka dia ?????
yg penting kawasan tu dekat ngan Pjaya takkan orang imigeresan tak tahu kat sana ramai indon ????? ....

Let's SHOPPING Uollss!